خبرهای داغ:

تعطیلی یک هفته‌ای دستگاه‌های اجرایی استان سمنان

تمامی دستگاه‌های اجرایی و اداری استان سمنان به‌جز نیرو‌های مسلح، واحد‌های خدمات‌رسان و بانک‌ها از فردا، هشتم آذرماه به مدت یک هفته تعطیل است.
کد خبر: ۹۲۹۸۸۶۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
تعطیلی یک هفته‌ای دستگاه‌های اجرایی استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، با توجه به اعلام رسانه‌ای جمشید انصاری، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، به‌منظور کاهش میزان ابتلا و شیوع بیماری کووید ۱۹ مقرر شده است تا سطح حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی مناطق قرمز و نارنجی تا پایین‌ترین حد ممکن کاهش یابد.
ضمن تأکید بر لازم‌الاجرا بودن این تصمیم، اعلام می‌شود که تمامی دستگاه‌های اجرایی و اداری استان سمنان، به‌جز نیرو‌های مسلح، واحد‌های خدمات‌رسان، امدادی، بهداشت و درمان، خدمات شهری، بانک‌ها و نیز افراد با مشاغل نظارتی و ضروری (با تشخیص بالاترین مقام اجرایی هر دستگاه) از فردا شنبه هشتم آذرماه به مدت یک هفته تعطیل هستند.
با توجه به نقش فرمانداران و بخشداران در مدیریت بیماری کرونا، حضور آن‌ها در محل خدمت ضروری است.
جزئیات و چگونگی ارائه خدمات در زمان تعطیلی ادارات و موارد مرتبط با این مقوله، فردا و پس از برگزاری جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا به ریاست رئیس جمهوری، استاندار سمنان به اطلاع مردم استان سمنان خواهد رسید.
ضمن آرزوی سلامتی و عافیت برای تمام مردم ایران اسلامی و استان سمنان، از عموم مردم خوب و قانون‌مدار استان دعوت می‌کنیم با پرهیز از تجمعات و حذف تردد‌های غیرضروری، مسؤولان ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا و کادر پرتلاش بهداشت و درمان استان را در قطع زنجیره شیوع و کاهش میزان ابتلا به این بیماری یاری رسانند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها