خبرهای داغ:

پیام فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در پی شهادت دکتر فخری‌زاده

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در پیامی شهادت دکتر محسن فخری‌زاده، دانشمند برجسته و جهادی را به خانواده معزز شهید و ملت شهیدپرور ایران تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۲۹۸۸۸۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴

پیام فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در پی شهادت دکتر فخری‌زاده دانشمند برجسته و جهادیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پیامی شهادت دکتر محسن فخری‌زاده، دانشمند برجسته و جهادی را به خانواده معزز شهید و ملت شهیدپرور ایران تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ

بدون شک شهادت دانشمند انقلابی مجاهد شهید محسن فخری زاده به دست تروریست های دون مایه، نشانه استیصال دشمنان و نظام سلطه در برابر موفقیت‌های ملت بزرگ ایران اسلامی در مسیر فتح قله‌های علم و فن‌آوری است.

این دانشمند مومن و انقلابی در تمامی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضوری موثر در عرصه‌های مختلف جهاد داشت و جزو پیشگامان توسعه علمی کشور و بنیانگذاران صنعت هسته‌ای بود و در جایگاه ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع نیز خدمات ماندگاری را برای ملت بزرگ ایران اسلامی به یادگار گذاشت.

اینجانب، شهادت این دانشمند برجسته و جهادی را به پیشگاه امام زمان(عج)، محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز شهید، جامعه بزرگ علمی کشور و عموم مردم گرانقدر تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن مجاهد شهید علو درجات را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار مظاهر مجیدی

فرمانده سپاه انصارالحسین علیه السلام

انتهای پیام/

ارسال نظرات