خبرهای داغ:
مسئول کمیته اعزام به بیمارستان‌های ستاد حوزوی بحران:

۱۰۰ طلبه در بیمارستان های قم به بیماران کرونایی خدمت می کنند

مسئول کمیته اعزام به بیمارستان‌های ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه گفت: طلاب در اوج بحران کرونا برای خدمت به بیماران از یکدیگر سبقت می‌گرفتند.
کد خبر: ۹۲۹۸۹۱۲
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی در میزگرد خدمات گروه‌های جهادی در مقابله با بیماری کرونا که در دفتر پایگاه خبری قم فردا برگزار شد، اظهار داشت: طلاب جهادگر از همان روز‌های نخست وارد عمل شدند و در کنار بیماران کرونایی قرار گرفته‌اند تا بتوانند در خدمت‌رسانی به آن‌ها یاری‌رسان کادر درمان باشند.

وی ادامه داد: در این مسیر موضوع مهم بیماریابی است که گروه‌های جهادی وارد عمل شدند و توانستند در این زمینه نیز موفق عمل کنند.

حجت‌الاسلام خوئینی افزود: علاوه بر این در همین دوران بیش از ۲۰ هزار خانواده را از حیث فقر و بیماری بررسی کرده و کمک‌های متنوعی را به آن‌ها ارائه دادیم.

وی ادامه داد: از ابتدا تاکنون ۷۰۰ نیرو برای حضور در گروه‌های جهادی ساماندهی کرده‌ایم و هم‌اکنون هم حدود ۱۰۰ نفر خواهر و برادر در بیمارستان مشغول فعالیت هستند.

حجت‌الاسلام خوئینی به حضور انقلابی بسیجیان در بیمارستان‌ها اشاره کرد و بیان داشت: نیرو‌های جهادی به فرمان رهبر انقلاب در بحران‌ها حرکت می‌کنند و هرکجا که ترسی باشد ورود پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: در روز‌های اول که ما وارد بیمارستان‌ها شدیم ترس از ابتلا به این بیماری در کل جامعه وجود داشت و این جهادگران بودند که دل را به دریا زدند و به یاری بیماران و کادر درمانی شتافتند.

مسئول کمیته اعزام به بیمارستان‌های ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه تأکید کرد: طلاب در همان زمان برای خدمت به بیماران از یکدیگر سبقت می‌گرفتند.

وی بیان داشت: همین حضور خالصانه و مخلصانه موجب تغییر نگرش نسبت به طلاب در جامعه شد که در واقع از این مهم می‌توان به‌عنوان یک تبلیغ علمی یادکرد.

حجت‌الاسلام خوئینی تأکید کرد: اینجا میدانی بود که طلبه‌های انقلابی خود را نشان دادند که به‌مانند زمان‌های بحران در کنار مردم هستند.
ارسال نظرات