خبرهای داغ:
نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان را نشانه درماندگی دشمن در برابر پیشرفت‌های علمی کشور دانست.
کد خبر: ۹۲۹۸۹۲۹
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی در پی ترور امروز شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان، در گفتگو با بسیج نیوز این اقدام ناجوانمردانه را محکوم کرده و شهادت رئیس مرکز پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را خدمت رهبر معظم انقلاب و ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت عرض کرد.

حسین محمدصالحی این اقدام ذلیلانه را نشانه درماندگی دشمن در برابر پیشرفت‌های علمی کشور دانست و تأکید کرد موتور پیشرفت علمی ایران اسلامی با این ترورها متوقف نخواهد شد.

شهید محسن فخری‌زاده مشهور به پدر برنامه هسته‌ای ایران و جزء 5 ایرانی لیست 500 نفره قدرتمندترین افراد جهان نشریه فارین پالیسی بود که پیش از این نیز برای ترور وی تلاش‌هایی شده بود.

عصر دیروز در شهر آبسرد شهرستان دماوند با انفجار یک دستگاه خودروی نیسان در کنار خودروی حامل این دانشمند هسته‌ای و به رگبار بستن خودروی وی توسط تروریست‌ها، این دانشمند برجسته به خیل عظیم شهدا پیوست و دو محافظ وی مجروح شدند.

ارسال نظرات