یقینا که راه این شهید والامقام همچون سرداران دیگر سرداده در این راه همواره بی رهرو نیست و نخواهد ماند و نشان دیگری از ذلت وخواری دشمنان این خاک را با خون خود دارند .
کد خبر: ۹۲۹۸۹۶۸
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، اساتید بسیجی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای در بیانیه‌ای شهادت دانشمند هسته‌ای شهید دکتر محسن فخری زاده را به محضر ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای، جامعه دانشگاهی کشور و عموم مردم ولایت مدار ایران تبریک و تسلیت گفتند.

در متن این بیانیه آمده است:

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا 

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی بر سرپیمان خویش جان باختند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳

 بار دیگر دست جنایتکار دشمنان اسلام و ایران عزیز و منحرفان و مخالفان پیشرفت و اقتدار و عزت جمهوری اسلامی مجاهد مرد دیگری را از ما گرفت .شخصیتی مومن ،مخلص ،دانشمند و مجاهدی بی ادعا که همواره با دانش و علم خود افق های روشنای اقتدار کشورمان را رهنمون بود وبا ایمان و اخلاصش معلمی بی نظیر برای شاگردانش بود .

یقینا که راه این شهید والامقام همچون سرداران دیگر سرداده در این راه همواره بی رهرو نیست و نخواهد ماند و نشان دیگری از ذلت وخواری دشمنان این خاک را با خون خود دارند .

ما اساتید بسیجی دانشگاه فنی و حرفه ای شهادت دانشمند هسته ای شهید دکتر محسن فخری زاده را به محضر ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای ، جامعه دانشگاهی کشور و عموم مردم ولایت مدار ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و بدینوسیله اعلام می داریم دشمنان زبون بدانند با ترور وحشیانه فرزندان برومند این ملت ره به جایی نخواهند برد و قطعا انتقام سختی از آنها بعمل خواهد آمد.

بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای 

ارسال نظرات