نشست صمیمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با تولیدکنندگان صنعتی خراسان جنوبی برگزار شد

تحقق جهش تولید در سایه همدلی، هماهنگی، هم‌افزایی و کار و تلاش مضاعف

سردار قاسمی با تاکید بر تحقق شعار جهش تولید تصریح کرد: جهش تولید در سایه همدلی، هماهنگی، هم‌افزایی و کار و تلاش مضاعف محقق می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۸۹۷۴
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته بسیج و به همت بسیج مهندسین صنعت استان خراسان جنوبی نشست صمیمی سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) و جمعی از تولیدکنندگان صنعتی، اصناف و اتاق بارزگانی  این استان در ستاد فرماندهی برگزار شد.

در این نشست سردار قاسمی گفت: همه ما لازم است با همتی بلندتر از گذشته در مسیر رفع مشکلات اقتصادی قدم برداریم تا دشمنان انقلاب اسلامی در این عرصه نیز مانند سایر عرصه‌ها به موفقیت نرسند و مجبور به عقب‌نشینی شوند.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) اضافه کرد: تحقق شعار جهش تولید می‌تواند مشکلات ما در زمینه اقتصادی و نیازهای ارزی ما را نیز برطرف کند به همین علت نیاز است تا ما در تولیدات خود بیش از گذشته به سمت ایجاد ارزش افزوده برویم.

سردار قاسمی با تاکید بر تحقق شعار جهش تولید تصریح کرد: جهش تولید در سایه همدلی، هماهنگی، هم‌افزایی و کار و تلاش مضاعف محقق می‌شود.

وی، با بیان اینکه جهش تولید در سایه اخلاص و توکل به خدا محقق می‌شود خاطرنشان کرد: جهش تولید با تقویت سرمایه‌گذاری در استفاده از توانمندی اقتصادی و بهره جستن از ظرفیت ‌های داخلی عملی می‌شود. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات