خبرهای داغ:
نماینده ولی فقيه در خراسان جنوبی در پیامی در پی شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، بیان کرد: یقینا انتقام خون شهید عزیزمان محسن فخری زاده و دیگر شهدای ترور گرفته خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۹۹۰۰۲
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقيه در خراسان جنوبی در پیامی؛ شهادت دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.
 
متن پیام آیت الله سید علیرضا عبادی بدین شرح می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 «و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل اللّه امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»

شهادت مظلومانه دانشمند برجسته هسته‌ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع شهید محسن فخری‌زاده، اندوه دیگری بر دل مردم شریف ایران اسلامی و دوستداران علم و متعهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی نهاد.
 
این ترور بزدلانه که عاملان و طراحانش شبکه‌ی تروریزم بین‌الملل دولتی اعم از صهیونیزم و آمریکای جنایتکار است، نشانه‌های به بن بست رسیدنِ استکبار جهانی، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ی ایران اسلامی است.
 
دستاورد‌ها و پیشرفت‌های حوزه‌های علمی، دفاعی، موشکی و هسته‌ای کشور ثمره وجود انسان‌های مخلص و فداکاری از جنس سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی عزیز و شهید فخری زاده‌ها می‌باشد. یقینا انتقام خون شهید عزیزمان محسن فخری زاده و دیگر شهدای ترور گرفته خواهد شد.

 اینجانب شهادت این عزیز را به حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌ی آن عزیز سفرکرده و به جامعه‌ی علمی و هسته‌ای کشور و به عموم مردم شریف ایران، تبریک و تسلیت میگویم و برای آنان صبر و سکینه‌ی الهی و برای شهید عزیزمان علو درجات اخروی از خداوند متعال مسألت میکنم و یاد شهیدان هسته‌ای کشورمان علیمحمدی، شهریاری، رضائی‌نژاد و احمدی روشن رحمه اللّه علیهم را گرامی میدارم.

سید علیرضا عبادی
نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند
۰۸ آذرماه ۱۳۹۹


ارسال نظرات
پر بیننده ها