خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی:

تهدید را باید با تهدید جواب داد نه با سهل انگاری و انفعال/سایه تهدید با مذاکره از کشور دور نمی شود

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تهدید را باید با تهدید جواب داد نه با سهل انگاری و انفعال گفت: ما باید این اقدام دشمن در ترور شهید فخری زاده را بی جواب نگذاریم.
کد خبر: ۹۲۹۹۱۲۷
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

حسین خسروی اسفزار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به ترور ناجوانمردانه  دکتر فخری زاده دانشمند هسته ای ایران اظهار داشت: اینکه آیا رژیم صهیونیستی دست به اینگونه اقدامات علیه ملت ما می زنند جزئیات را باید نهادهای امنیتی و اطلاعاتی اعلام کنند.

 وی افزود: دشمنان اصلی ما آمریکایی ها و اسرائیلی ها هستند  که در کار باطلشان علیه ما متحد هستند هرچند حتما اسرائیلی ها در این قضیه دست دارند اما دقیقش را باید نهادهای اطلاعاتی و امنیتی اعلام کنند.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دلیل این اقدام دشمن حتما در بازجویی از عواملی که دستگیر شوند مشخص می شود.

وی اظهار داشت: واضح است که آمریکایی ها، اروپایی ها و به خصوص اسرائیلی ها خواهان پیشرفت جمهوری اسلامی در هیچ زمینه ای نیستند و هرگاه احساس می کنند منطقه ای ، فردی یا برنامه ای باشد که به پیشرفت جمهوری اسلامی کمک کند طبیعتاً با آن مقابله می کنند.

  خسروی با بیان اینکه این دانشمند هسته ای از یک سابقه بسیار روشنی برخوردار است خاطرنشان کرد: نخست وزیر اسرائیل  از ایشان به عنوان دانشمند نام می برد و دیگران به عنوان پدر هسته ای کشور نام بردند بنابراین ایشان را هدف ترور قرار دادند.

 نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر پاسخ گویی دقیق و به موقع به این اقدام دشمنان نظام گفت: ضرورت دارد که با دقت و بنا به شرایط و مصالح کشور، هرچند که مسئله را امنیتی می دانند اما به طور کلی ما باید این اقدام دشمن را بی جواب نگذاریم.

وی ادامه داد: امام(ره) تعبیری دارند که می فرمایند " آنها را آرام بگذارید آرامتان نمی گذارند" و هرچه اقدام نکنیم یا دیر اقدام کنیم یا اقدام ضعیفی در مقابل انجام دهیم آنها جسورتر می شود اما بالعکس جواب کوبنده به این اقدامات مانع تکرار اینگونه حوادث خواهدشد.

خسروی با بیان اینکه تعامل، ارتباط و مذاکره با آمریکا که برخی خواهان آن هستند ما نه تنها از اینگونه  تهدیدات در امان نگاه نمی دارد بلکه برعکس است یادآور شد: نمایندگانی از طرف تیم مذاکره کننده تحت عنوان بازرسی ها آمدند و در اینجا برخی اطلاعات کشور و افراد را به آنها دادند.

وی متذکر شد: اصل مذاکره این است که اگر مطلبی به نفع هر دو طرف باشد مانعی ندارد که تاکنون متاسفانه در چندین سال قبل اتفاق نیفتاده است، اما مذاکره ای که یک طرف نظریات خودش را تحمیل کند و تعهدات یک جانبه اجرا شود به نفع ما هیچ وقت نخواهدبود.

سایه تهدید با مذاکره از کشور دور نمی شود

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: شاید یکی از اهداف دشمنان ایجاد رعب و وحشت بین مردم و تهدیدی برای برقراری رابطه و انجام مذاکره باشد که بخواهند با تهدید به هدفشان برسند و اعلام کنند که اگر مسئولین ایرانی پای میز مذاکره با رئیس جمهور آمریکا بیایند تنها راه، حل مشکلات ملت ایران است.

وی تأکید کرد: ما تهدید را نباید بی پاسخ بگذاریم و فکر نکنیم که حتما سایه تهدید با مذاکره از کشور دور می شود این اشتباه است قبلا هم این مطرح شد که مذاکره سایه جنگ را از کشور دور کرده است که رهبری فرمودند "این دروغ محض بود  و سایه جنگ را حضور مردم، بسیجیان و مومنان در دفاع از انقلاب و آمادگی همه جانبه ما از کشور دور کرده است".

خسروی با تأکید بر اینکه تهدید را باید با تهدید جواب داد نه با سهل انگاری و انفعال خاطرنشان کرد: به طور مثال آمریکایی ها گفتند اگر در انتقام سردار شهید سلیمانی اقدامی کنید ما 50نقطه از ایران را می زنیم اما  وقتی جمهوری اسلای در انتقام سردار سلیمانی عین الاسد را زدند آنها هیچ کاری نتوانستند برعلیه ما انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها