سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان بوشهر با صدور بیانیه‌ای ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشور، تنها راه کسب اقتدار حقیقی را تلاش در مسیر تولید علم عنوان کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۱۵۴
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
تلاش در مسیر تولید علم تنها راه کسب اقتدار حقیقی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن این بیانیه به این شرح است:
بسم ربّ الشّهداء و الصّدّیقین
شهادت پرافتخار شهید والامقام محسن فخری‌زاده از دانشمندان برجسته‌ی هسته‌ای کشور، بار دیگر باغ و بوستان سرسبز شهادت را در برابر دیدگان منتظران ظهور و دلدادگان طریق عزت و آزادگی و افتخار، نمایان کرد و صفحه‌ی سیاه دیگری از کتاب قطور جنایات بی‌شمار جبهه‌ی جنایتکار استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل را رقم زد.
شهادت این شهید عزیز راه خدا، در حقیقت امضای خونینی بر این حقیقت بود که تنها راه کسب قدرت و اقتدار حقیقی در دنیای امروز، تلاش و اهتمام در مسیر تولید علم و دستیابی به پیشرفت‌های علمی است.
دشمنان ما تمام طراحی‌ها و توطئه‌های خود را در این مسیر قرار داده‌اند تا به هر طریق ممکن، راه تولید علم و شکوفایی علمی را ببندند و ایران اسلامی را از اقتدار برآمده از قدرت علمی، محروم سازند، اما ملت ایران در سایه‌ی تدابیر و رهنمود‌های مقام معظّم رهـبری و بینش، بصیرت و مجاهدت انقلابی خود، راه خود را به سوی ورود به عرصه‌های شکوفایی علمی باز کرده و در این راه، تا تحقق همه‌ی اهداف و آرمان‌های بلند خود، از پای نخواهد نشست.
شهادت این دانشمند سرافراز علمی، در حقیقت مهر تأییدی است بر حقانیت و ثمربخشی راهی که ایران اسلامی در راه کسب مؤلّفه‌های پایدار قدرت در تمام عرصه‌ها برای خود انتخاب کرده، زیرا تمرکز توطئه‌های خباثت‌آمـیز دشمنان، همواره در جایی است که بیشترین نقش و تأثیرگذاری را در کسب اقتدار و پیش‌برندگی انقلاب و نظام اسلامی در بر داشته باشد.
اقدام ددمنشانه‌ی صهیونیسم در ترور ناجوانمردانه این شهید عزیز، نه تنها آهنگ شتابان فرزندان برومند ایران اسلامی را در خیزش عظیم علمی، متوقف نخواهد کرد بلکه عزم و اراده‌ی آهنین جهادگران خستگی‌ناپذیر عرصه‌ی علم و فناوری را به سوی نیل به قله‌های شگرف علم و دانش، تقویت و شتاب فزاینده‌ی دشمنان در مسیر سقوط به درکات نابودی و اضمحلال را صدچندان خواهد کرد.
بدین وسیله ضمن محکومیت شدید اقدام دشمنان دون مایه در به شهادت رساندن دانشمند بزرگ و پر افتخار هسته‌ای کشور شهید محسن فخری زاده، این حادثه دردناک را به مقام معظّم رهبری، جامعه‌ی علمی و دانشگاهی و عموم ملت ایران، تبریک و تسلیت عرض نموده، امیدواریم خون پاک و مقدّسش هماره جوشان‌تر از همیشه در رگ‌های پیکره‌ی تنومند علمی و اخلاقی جامعه، ساری و جاری باشد.
سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان بوشهر
انتهای پیام/
ارسال نظرات