نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:

تلاش دشمن برای توقف صنایع هسته‌ای ایران ناکام می‌ماند/ ترور فخری‌زاده ناتوانی دشمن را به اثبات رساند

حجت الاسلام احمدپور بیان داشت: دشمن اگر فکر می‌کند با ترور دانشمندان هسته‌ای می‌تواند ضربه‌ای به صنایع هسته‌ای و موشکی ما وارد کند، کور خوانده چرا که این راه و مسیر با قدرت همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۱۸۸
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
حجت الاسلام اکبر احمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛  ضمن محکومیت اقدام اخیر ترور و شهادت محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری و وزارت دفاع گفت: گرچه ترور و شهادت دکتر فخری زاده یک ضایعه دردناک و تلخ برای کشور صنایع دفاعی و موشکی و هم برنامه هسته‌ای است، اما به طور یقین شهادت ایشان هیچ وقفه‌ای در برنامه دفاعی و هسته‌ای ایران ایجاد نمی‌کند.

وی افزود: الحمدالله نسل جوان و افراد فراوانی که در حوزه موشکی و هسته‌ای تلاش می‌کنند افراد متفکر اندیشمند و دارای فکر زیاد هستند و یقینا صنعت موشکی وهسته‌ای را پیش خواهند برد و هیچ وقفه‌ای در این زمینه به وجود نخواهد امد.

احمدپور اذعان داشت: دشمن اگر فکر میکند با این گونه شهادت‌ها می‌تواند ضربه‌ای به صنایع هسته‌ای و موشکی ما وارد کند، کور خوانده چرا که این راه و مسیر با قدرت همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ایران اسلامی و متخصصان موشکی و هسته‌ای ما ان شالله راه را همواره با قوت و قدرت بیشتری ادامه خواهند داد و این اقدام امروز آغاز کار‌های خبیثانه دشمن نبوده و پایان راه پیشرفت برای ما نیز نیست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار