شورای هیئات مذهبی، کانون و بسیج مداحان استان چهارمحال وبختیاری به مناسبت ترور و شهادت شهید دکتر «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته ای ایرانی بیانیه‌ صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۲۳۵
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ بار دیگر تروریست های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی در اقدامی وحشیانه ، یکی از دانشمندان و مدیران خدمتگزار در عرصه علمی،پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.

شهید دکتر محسن فخری زاده؛ رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زمره مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور بود که در طول دوران عمر با برکت خود منشا خدمات فراوانی شده بود و  توانست توان دفاعی کشور را به تراز قابل قبولی از بازدارندگی برساند.

ترور این دانشمند و مدیر توانا و شایسته، گرچه تلخ و غیر قابل باور است، اما دشمنان کوردل بدانند راهی را که شهید فخری زاده ها آغاز کرد ، هرگز متوقف نخواهد شد و با قدرت،سرعت و صلابت پیش خواهد رفت .

شورای هیئات مذهبی ، کانون و بسیج مداحان استان چهارمحال وبختیاری، اقدام بزدلانه و ناجوانمردانه ترور دانشمند هسته ای کشورمان "شهید دکتر محسن فخری زاده، " را شدیدا محکوم کرده و از مسئولان امنیتی، اطلاعاتی و قضایی کشور خواستار محاکمه و اشد مجازات، برخورد قاطع و پشیمان کننده دست اندرکاران این جنایت اعم از آمران، طراحان ، مباشران و گروه های تروریستی این اقدام کور از جمله جاسوسان آژانس بین المللی انرژی اتمی و رژیم‌هایی که در این جنایت دخالت داشته اند از جمله رژیم جعلی و سرطانی صهیونیستی،که با حمایت شیطان بزرگ در هر جنایت ضدبشری حضور دارد، هستند، مردم ولایتمدار ایران منتظر انتقام سختی که دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده اند هستند و  اجازه نخواهند داد بیش از این دشمنان این مرز و بوم جری و گستاخ شوند.  

دراین بیانیه آمده است: جنایات دشمنان اسلام ناب، در ترور دانشمند ایران اسلامی"دکتر محسن فخری‌زاده "پیام واضحی برای ساده لوحان و فریب خوردگان مدعی از سرگیری مذاکره دارد، که با این جماعت جنایتکار دیگر جایی برای مذاکره وجود ندارد.

مسئولان هیئات مذهبی و ستایشگران عضو کانون مداحان استان همراه با آحاد مردم عزیز ایران اسلامی همواره گوش جان به فرمان مقتدای مقتدر خویش، فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی سپرده و  آماده جانفشانی و جهاد در راه اعتلای کلمه حق هستند.  

دشمنان سیلی خورده  این نظام الهی، بویژه آن هایی که ضعف و زبونی برخی عناصر خود فروخته داخلی را فرصتی برای گسترش گستاخی و رذالت خود می بینند، بدانند که بر اساس وعده های الهی و با رهبری داهیانه  رهبری معزز انقلاب اسلامی ، نصرت و پیروزی نهایی از آن جبهه حق و ایران اسلامی است.

ارسال نظرات