سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان،ضمن محکومیت شدید این گونه حرکت های بزدلانه که ناشی از ترس دشمنان ایران اسلامی است، شهادت و آسمانی شدن "دکتر محسن فخری زاده" را تسلیت عرض می کند.
کد خبر: ۹۲۹۹۲۵۸
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان  در پیامی،ضمن محکومیت شدید این گونه حرکت های بزدلانه  شهادت و آسمانی شدن "دکتر محسن فخری زاده" را تسلیت عرض می کند که متن آن به شرح زیر است؛

بسم رب الشهداء والصدیقین

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ

بار دیگر دشمنان و عناصر خود فروخته و وابسته به بیگانگان و صهیونیسم بین‌المللی با هدف شوم مقابله با پیشرفت‌های علمی کشور، یکی از چهره‌های برجسته و مدیران و دانشمندان ایران اسلامی را آماج حملات تروریستی قرار داده و به شهادت رساندند.

بی‌شک مجاهدت‌ها و تلاش‌های ارزنده و غرورانگیز شهید محسن فخری زاده در حوزه صنعت دفاعی و دیگر حوزه‌های راهبردی کشور در حافظه تاریخی این سرزمین ماندگار و الهام‌بخش فرزندان ملت ایران در دانشگاه‌ها و مراکز عالی علم و فن‌آوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلق افتخارات و پیشرفت‌های شگفت‌آور دیگر در آینده پیشِ‌رو خواهد بود.

دشمنان کوردل انقلاب اسلامی با این اقدامات جنایتکارانه هرگز نمی‌توانند ملت بزرگ ایران را از راه پیشرفت و توسعه بازدارند و ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده برگ دیگری از سند مظلومیت مردم ایران در مسیر اقتدار و عزت است.

سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان،ضمن محکومیت شدید این گونه حرکت های بزدلانه که ناشی از ترس دشمنان ایران اسلامی است، شهادت و آسمانی شدن دانشمند جهادگر و پاسدار اسلام، "دکتر محسن فخری زاده"  را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، نائب برحق ایشان مقام معظم رهبری و خانواده معزز این شهید سرافراز و ملت قهرمان ایران و عموم ازادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می نماید.

 "و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون"

انتهای پیام/

ارسال نظرات