پیام بسیج طلاب چهارمحال وبختیاری؛

عاملان شهادت دکتر فخری‌زاده منتظر انتقام سخت باشند

در پی شهادت ترو ناجوانمردانه و شهادت دانشمند شهید "دکتر محسن فخری‌زاده" بسیج اساتید ، طلاب و روحانیون سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال وبختیاری پیامی صادر کرد .
کد خبر: ۹۲۹۹۲۷۳
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن پیام صادره را با هم مرور می کنیم ...

بسم الله الرحمن الرّحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

باز هم جمعه شد و حاج قاسم دیگر دادیم

باز هم یک خبر تلخ به رهبر دادیم

رفت از بین رفیقان وطن یک سرباز

باز هم هدیه به مهدی گلِ پر پر دادیم

بار دیگر دست جنایتکار عناصر خود فروخته و وابسته به بیگانگان و صهیونیسم بین‌المللی با هدف شوم مقابله با پیشرفت‌های علمی کشور، یکی از چهره‌های برجسته و مدیران و دانشمندان ایران اسلامی را آماج حملات تروریستی قرار داده و به شهادت رساندند.

استاد و مجاهد شهید «محسن فخری زاده» در دوران دفاع مقدس، در کسوت پاسداری از کشور و انقلاب اسلامی، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته بود و پس از آن با بهره‌گیری از نبوغ و استعدادهای خدادادی وارد عرصه‌های علمی و پژوهشی کشور شد و باعث رشد و بالندگی ایران اسلامی در عرصه های علم و فناوری و دانش هسته‌ای گردید و اکنون شهادت او قطعا رونق بیشتری به دستاوردهای علمی کشور خواهد بخشید

این چندمین بار است که دشمنان ما اقدام به ترور مقامات ارشد و بلندپایه کشوری می کنند، دیگر باید چه اتفاقی بیفتد تا دستگاه دیپلماسی کشور اقدام بازدارنده و در خور نشان دهد؟

همه مسببان داخلی این ترور ها، آن هایی که در قالب معاهدات بین المللی، بازرسی های انرژی اتمی، کنوانسیون های سازمان مللی و غیره؛ اقدام به فروش بلاعوض اطلاعات مهم کشور کرده اند باید بدانند که بزودی پاسخ این اعمال خیانت گونه و بی شرمانه خود را خواهند گرفت.

اما خطاب به دشمنان کور دل جمهوری اسلامی ایران؛ گمان کرده اید که با کشتن یکی از دانشمندان بلندپایه  ایران اسلامی ، میدان خالی می شود؟ بدانید که هر نفر از ما که کم شود، میدان رزم ما پر شور تر از قبل خواهد بود. به حول قوه الهی، انتقامی سخت از شما خواهیم گرفت.

چند نکته را که حائز اهمیت است اعلام می داریم:

دستگاه اجرایی و مقامات امنیتی می بایست اقدام به اخراج بازرسان آژانس انرژی اتمی ( افسران اطلاعاتی تعلیم دیده) کرده و هرگز اجازه بازرسی و حضور در کشور را به آنان ندهند.

ساده لوحان و فریب خوردگان مدعیان از سرگیری مذاکره هشدار می دهیم که حیا را از بین نبرند و صحبتی از مذاکره به میان نیاورند ، امروز سخن از مذاکره با دشمن پلید یعنی هتک حرمت به ساحت مقدس شهیدان و مردم بزرگ ایران اسلامی است ، شهیدان رفتند تا ما سرافراز باشیم.

از مقامات امنیتی کشور انتظار داریم، در توسعه و ایجاد حلقه های امنیتی و حفاظتی برای دانشمندان هسته ای و موشکی کشور کوشا باشند، تا شاهد چنین اتفاقات تلخ و ناگوار نباشیم.

طلاب و روحانیون بسیجی سازمان بسیج اساتید،طلاب و روحانیون سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری با تسلیت شهادت دانشمند شهید سرافراز دکتر محسن فخری زاده ؛ منتظر پیگیری مجددانه و محاکمه و اشد مجازات برای عاملان این حادثه هستند و انتقامی سخت و کوبنده را نیز خواستار می باشند.

ارسال نظرات