شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان شاهرود در پیامی ترور دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۲۸۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود در پی شهادت فخری زادهبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان شاهرود در پیامی ترور دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده را به شدت محکوم کرد.
متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خبر جانگداز ترور ناجوانمردانه دانشمند صنعت هسته‌ای و دفاعی کشور، شهید دکتر محسن فخری زاده عالم وارسته و متعهد و خدمتگزار ارزنده عرصه علم و ایمان و فرزند فرزانه ملت، از سوی تروریست‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و آمریکای جهانخوار یک مصیبت عظیم برای جامعه اسلامی است.
شواهد فراوانی از نقش رژیم منحوس صهیونیستی در ترور شهید محسن فخری‌زاده در دست است به گونه‌ای که با جرأت و صراحت می‌توان این رژیم را عامل اصلی این جنایت دانست، لذا نباید در انتقام از صهیونیست‌های جنایتکار کمترین تردیدی به خود راه داد.
به نظر می‌رسد این ترور ناجوانمردانه که در آستانه حاکم شدن دموکرات‌ها و دوستان ۳۰ ساله بعضی آقایان! در آمریکا انجام شد، در پی زمینه سازی برای مذاکرات وکشاندن پای دولت به میز مذاکره باشد که متاسفانه در حالی که خون این شهید عزیز هنوز بر زمین خشک نشده است عده‌ای در داخل کشور سعی دارند حساب آمریکای جنایتکار را در این ترور از رژیم صهیونیستی جدا کرده تا راه را برای وادادگی‌های بعدی و به اصطلاح مذاکرات باز بگذارند که‌ای کاش این غربگرایان این جملات حضرت امام خمینی (ره) را یکبار دیگر با خود مرور نمایند که: «.. با توسل به دامن آمریکا ضعف و ناتوانی خود را بر ملا نسازید و از گرگ‌ها و درنده‌ها برای شبانی و حفظ منافع خود استمداد نطلبید ابرقدرت‌ها آن لحظه‌ای که منافعشان اقتضا کند شما و قدیمی‌ترین وفاداران و دوستان خود را قربانی می‌کنند و پیش آنان دوستی و دشمنی و نوکری و صداقت ارزش و مفهومی ندارد آنان منافع خود را ملاک قرار داده‌اند و به صراحت و در همه جا از آن سخن می‌گویند...» صحیفه امام (ج ۲ ص. ۹۳۲)
از طرف دیگر مردم و مسئولان باید بدانند طبق فرمایش مقام معظم رهبری "آن جنتلمن‌های پشت میز مذاکره، همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند؛ آن‌ها همان افراد هستند تفاوتی نمی‌کنند، فقط لباس خود را تغییر می‌دهند. دست چدنی دارند که پوشش مخملی را بیرون می‌آورد و خود را نشان می‌دهد و گرنه باطن همان باطن است و هیچ تفاوتی ندارد، آن‌ها نمی‌توانند کسانی باشند که به آن‌ها اطمینان کنیم. "
البته بر خلاف برخی مسئولان که متاسفانه در مقابل این گونه حوادث منفعلانه عمل می‌کنند، آحاد ملت قهرمان ایران در طول سال‌های گذشته ثابت کرده‌اند  اینگونه تحرکات ناجوانمردانه و اقدامات تروریستی هیچ گونه خللی در اراده راسخ و ایستادگی آنان وارد نخواهد ساخت و همچون همیشه سربلند و سلحشور دست از اهداف و آرمان‌های استکبارستیز و ضدیت با رژیم آدم‌کش صهیونیستی برنخواهند داشت و پاسخ قاطع و کوبنده خود را در زمان مناسب خواهند داد.
رژیم صهیونیستی و نظام سلطه به رهبری آمریکا بدانند انقلاب اسلامی هزاران هزار نخبه و پژوهشگر برجسته همانند شهید فخری زاده در حوزه‌های مختلف علم و فناوری دارد که با توان بیشتر این راه را ادامه خواهند داد چرا که به خوبی می‌دانند تبدیل توان پرقدرت علمی کشور به علم نافع برای پیشرفت سریع و رفع نیاز‌های جامعه اسلامی دشمنان را به وحشت انداخته است.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان شاهرود ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت دکتر محسن فخری‌زاده به مقام معظم رهبری، مردم قهرمان کشورمان و  خانواده بزرگوار ایشان، از خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه  برای این شهید سرافراز و صبر برای بازماندگان ایشان به خصوص همسر مکرمۀ آن شهید سرافراز مسئلت می‌نماید و از نهاد‌های امنیتی و نظامی می‌خواهد با پاسخی قاطع، سخت و پشیمان کننده موجبات تسلی خاطر مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی را فراهم آورده و ضربه شستی محکم به دشمن وارد نماید.
والسلام
ارسال نظرات
پر بیننده ها