پاسخ کوبنده‌ای به ترور شهید فخری زاده خواهیم داد

ستاد بسیج اقشار و متخصصین سپاه امام رضا علیه السلام بمناسبت  شهادت دانشمند هسته ای محسن فخری زاده پیام تبریک و تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۳۰۹
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ متن پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهداءوالصدیقین

شهادت هنر مردان خداست
ترور ناجوانمردانه دانشمند مومن و انقلابی وطن، داغ حاج قاسمهایمان را زنده کرد.

آری خون دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده شجره طیبه تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری نمود؛ دانشمندی که سلوکش ازجنس مقاومت، ایمانش ازجنس ولایت، مرامش از جنس شهادت بود.

دشمنان کوردل بدانند باریختن خون شهیدان ما دانشمندانی دیگر از دامن انقلاب اسلامی می‌روید تا سرانجام دست و پای ظالمان ومستکبرین عالم علی الخصوص صهیونیسم خون آشام، استکبار جهانی و مزدوران و منافقین منحوس از روی زمین به سرعت برچیده خواهد شد و زمینه حکومت صالحان ومستضعفان عالم برای ظهور حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه با سرعت بیشتر فراهم گردد.

هر چند که سربازان غیور وطن با همه توان پاسخ قاطع و کوبنده خود را به عناصر مزدور خواهند داد و طراحان و عاملان این جنایت را به سزای اعمالشان خواهند رساند.

ستاد بسیج اقشار و متخصصین سپاه امام رضا علیه السلام شهادت این دانشمند بزرگ عرصه علم و دانش را به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نائب بر حقشان مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، خانواده معزز شهید، فرماندهان و بسیجیان عزیز تبریک وتسلیت عرض می‌نماید و برای آن مجاهد فرزانه علو درجات را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.

شهادت گوارایش و فوز عظیم دل آرایش باد.

ستاد بسیج اقشار ومتخصصین سپاه امام رضا علیه السلام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار