فرمانده حوزه امام سجاد (ع) ملایر در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی به‌همت بسیجیان حوزه امام سجاد (ع) ملایر

فرمانده حوزه امام سجاد (ع) سپاه ناحیه ملایر از تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه در قالب ۲۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر طی هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۹۳۳۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱

توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی به‌همت بسیجیان حوزه امام سجاد (ع) ملایرسیدمحسن سیدحسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه بسیج نیروی کارآمد برای همه میدان‌ها است،اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های متنوعی در حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) در راستای خدمت‌رسانی و ایجاد امید در جامعه برگزار شد.

وی افزود: به مناسبت این هفته خدمت‌رسانی به مردم در قالب گروه‌های جهادی تخصصی شامل حقوقدان، پزشک، روانشناس، مهندسین کشاورزی و دامپزشکی با توجه به روستایی بودن حوزه استحفاظی انجام شد.

فرمانده حوزه امام سجاد (ع) سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: رفع مشکلات روستا توسط بسیجیان پایگاه در قالب «هر پایگاه؛ یک خدمت» و مطالبه‌گری از مسئولان محلی و برپایی ایستگاه سلامت و رزمایش امربه معروف سلامت با توجه به شرایط کرونایی جامعه از دیگر برنامه‌ها بود.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی محرومیت‌زدایی طی هفته بسیج گفت: همچنین به مناسبت این هفته اجرای گروه سرود به همراه خدمت‌رسانی در محله‌ها و روستاها برای ایجاد شور و نشاط را داشتیم.

سیدحسینی تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه در قالب ۲۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر و اجرای گشت‌های رضویون برای ارتقاء امنیت در محله‌ها را از دیگر برنامه‌های اجرایی طی هفته بسیج عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات