فرمانده حوزه بسيج اصناف بندرعباس خبرداد:

توزيع بالغ بر٤٠ تن كالاي اساسي با همكاري بسيج در بندرعباس

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف سپاه ناحيه بندرعباس با اشاره به همکاری بسیج در بحث نظارت و کنترل بازار، از توزيع بالغ بر ٤٠ تن كالاي اساسي نظير برنج، روغن و گوشت قرمز در محلات فقير نشين بندرعباس خبرداد.
کد خبر: ۹۲۹۹۳۸۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ، سروان پاسدار مهدی قنبری با اعلام این خبر،اظهارداشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، ایجاد تعادل و ثبات در بازار، کنترل قیمت‌ها، برخورد با هر گونه افزایش قیمت افسار گسیخته و تمرکز بر تاًمین به موقع مایحتاج مورد نیاز مردم، نظارت بر انبارها و مراکز نگهداری کالاها جزو اولویت‌های کنونی نهادهای نظارتی در حوزه سازمان صمت بوده و بسیج اصناف نیز در همین راستا برنامه ریزی و اقدام کرده است.


وی در ادامه افزود: شیوع کرونا، افزایش قیمت ارز و تحریم‌ها باعث افزایش قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم شده که با پیگیری‌های متعدد و تامین کالاهای اساسی و توزیع اقلام طرح تنظیم بازار و با توجه به نیاز مردم و بازار برای کاهش قیمت‌ها، لزوم انجام این طرح (همکاری بسیج و صنعت و معدن) را دوچندان کرده است.


قنبري در ادامه با اشاره به ظرفيت بسيج و سپاه در اجراي طرح هاي حمايتي وخدمت رساني كشور بيان داشت: مشاركت سپاه و بسیجیان مخصوصا بسیج اصناف در انجام موارد مربوط به بازرسی، توزیع اقلام و نظارت بر بازار کمک شایانی به آرامش بازار و جامعه كرده است.


فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف سپاه ناحبه بندرعباس تصريح كرد: توزیع کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم همچون ٢٠ تن برنج، ١٥ تن روغن و ٥ تن گوشت قرمز گرم در سطح محلات فقير نشين با استفاده از شناسايي عوامل توزيع كالا از بين صنوف منصف بندرعباس با رعايت پروتكل هاي بهداشتي ادامه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار