چهارمین مرحله رزمایش بصیرتی ثامن با تشکیل اتاق وضعیت رزمایش با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۹۴۴۴
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
به گزارش  خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ چهارمین مرحله رزمایش بصیرتی ثامن در روز ۵ آذر ماه با تشکیل اتاق وضعیت رزمایش با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر سرهنگ دوم پاسدار حسن صبور، مسئول سیاسی دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه ستواندوم پاسدار حسین غلامپور و دیگر اعضای قرارگاه هدایت و روشنگری در محل سالن جلسات فرماندهی ناحیه مالک اشتر برگزار شد.

ستواندوم پاسدار حسین غلامپور مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد:ضمن تبریک هفته مبارکه بسیج به تمامی بسیجیان عزیز و همیشه در صحنه و تشکر و قدردانی از زحمات بسیجیان محترم و اعضای قرارگاه هدایت و روشنگری ناحیه مالک اشتر چهارمین مرحله از رزمایش بصیرتی سراسری ثامن در سطح استان خراسان رضوی برگزار شد و به لطف الهی و زحمات اعضای قرارگاه روشنگری ناحیه اتاق وضعیت رزمایش از آغاز رزمایش تشکیل و فرایند اجرای رزمایش پیگری واجرا می‌شود.

وی افزود: در این رزمایش از محتوای بصیرتی اعم از سخنواره، یادداشت تحلیلی، عکس نوشت، موشن گرافیک و.. استفاده می‌شود وهمچنین نشست بصیرتی مجازی با سخنرانی استاد سید جلال امینی همراه با پرسش و پاسخ را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت امر بصیرت افزایی در فضای مجازی درشرایط شیوع بیماری منحوس کرونا به حول و قوه‌ی الهی و حمایت‌های فرماندهی محترم و مسئول محترم نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه، نشست‌ها و جلسات بصیرتی و اخلاقی در فضای مجازی در سطح ناحیه و حوزه‌های تابعه با قوت در حال اجرا می‌باشد وامیدواریم این مشکل پیش آمده را تبدیل به فرصت کرده و در عرصه بصیرت افزایی در فضای مجازی به توانمندی‌های خوبی دست پیدا کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها