رئیس کمیته امداد منطقه ۱۷ تهران خبر داد:

کمک ۵۰ میلیون تومانی خیّر تهرانی برای پرداخت وام قرض الحسنه / پرداخت ۸۱۶ مورد تسهیلات قرض الحسنه

رئیس کمیته امداد منطقه ۱۷ از کمک ۵۰ میلیون توانی یکی از خیّران تهرانی برای پرداخت وام قرض الحسنه از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به جامعه هدف تحت حمایت خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۹۵۶۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ تورج توانا با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به جامعه هدف تحت حمایت در قالب اشتغال، کارگشاریی، دانشجویی و مسکن ارائه می شود، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۱۶ مورد تسهیلات در قالب تسهیلات کارگشایی،ودیعه مسکن و اشتغال زایی به خانواده های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند در منطقه ۱۷ تهران پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه ۲۶۵ مورد تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی و ۱۲۷ مورد تسهیلات ودیعه مسکن نیز از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است،افزود: ۷۴ مورد از تسهیلات ودیعه مسکن از محل هم افزایی کمیته امداد و بنیاد مستضعفان از طریق صندوق امداد ولایت به خانواده های تحت حمایت پرداخت شده است.
توانا، بیان کرد:۴۴۶ مورد تسهیلات کارگشایی و ودیعه مسکن نیز از طریق هم افزایی با بانک قرض الحسنه مهر ایران به خانواده های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند پرداخت شده است.
رئیس کمیته امداد منطقه ۱۷ تهران، به تسهیلات پرداختی در بخش اشتغال و خودکفایی اشاره و عنوان کرد: در این بخش نیز ۳۱ مورد تسهیلات اشتغال زایی از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و سایر بانک های عامل برای مجریان طرح های اشتغال زایی پرداخت شده است.
وی در ادامه به کمک یکی از خیران برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به جامعه هدف تحت حمایت اشاره و بیان کرد: این خیّر با هدف کمک به جامعه هدف تحت حمایت با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات خانواده های تحت حمایت این مبلغ را برای پرداخت وام کارگشایی به حساب صندوق امداد ولایت برای پرداخت وام کارگشایی واریز کرد.
رئیس کمیته امداد منطقه ۱۷ تهران با بیان سایر کمک های این خیّر،ادامه داد: ثبت نام در طرح محسنین و حمایت مادی و معنوی از پنج فرزند محسنین ،اهداء کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومانی و یک دستگاه بخاری گازی از دیگر کمک های این خیّر برای جامعه هدف تحت حمایت این نهاد است.
وی در ادامه به کمک های توزیع شده توسط حامیان و خیّران میان دانش آموزان تحت حمایت این نهاد اشاره و عنوان کرد: از ابتدای سال تحصیلی جاری ۱۰۰ بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان تحت حمایت توزیع شده است و به مناسبت ولادت باسعادت امام حسن عسکری (ع) ۲۰ بسته لوازم التحریر دیگر به ارزش دو میلیون تومان نیز با همکاری یکی از خیّران منطقه میان دانش آموزان تحت حمایت توزیع شد.
توانا با بیان اینکه هم اکنون ۵۴۰ دانش اموز از خدمات این نهاد برخوردار هستند،افزود: از ابتدای سال تحصیلی جدید تاکنون ۲۰ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی برای ۱۰۰ دانش آموز واریز شده است و برای سایر دانش آموزان نیز به زودی پس از تأمین اعتبار واریز خواهد شد.
رئیس کمیته امداد منطقه ۱۷ تهران به کمک های حامیان و خیران برای تأمین تبلت دانش آموزان اشاره و بیان کرد: با همکاری جمعی از خیّران و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین ۳۰ دستگاه تبلت دانش آموزی تأمین و به دانش آموزان نیازمند به تبلت اهداء شد.
وی به اجرای طرح مدارس همدل اشاره کرد و افزود: در قالب این طرح نیز ۱۰ دانش آموز با معدل بالای ۱۷ از تحصیلات رایگان در مدارس غیرانتفاعی و هیأت امنایی برخوردار شده اند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات