رئیس کمیته امداد شهر پرند خبر داد:

پرداخت ۳۱ مورد تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان پرندی

رئیس کمیته امداد شهر پرند از پرداخت 31 مورد تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان تحت حمایت خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۹۵۷۷
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛حمیدرضا صفرخانی با اشاره با اشاره به نشست با احمد کیقبادی، رئیس بانک تجارت شعبه شهر پرند، گفت: این نشست با هدف تشریح طرح هر کارمند،حامی یک فرزندمعنوی برگزار شد.
وی افزود: رئیس بانک تجارت شعبه شهر پرند با انتخاب یک فرزند محسنین به پویش ایران مهربان پیوست.
صفرخانی با بیان اینکه هم اکنون ۵۱ فرزند یتیم و ۱۸۵ فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد در شهر پرند هستند،بیان کرد : به منظور تسهیل در روش های پرداخت برای هر فرزند معنوی یک شماره کارت اختصاصی در نظر گرفته شده که حامیان میتوانند از طریق درگاه های بانکی، نسبت به واریز مستقیم کمک های نقدی به حساب فرزندان معنوی خود اقدام کنند.
رئیس کمیته امداد شهر پرند به پرداخت ۳۱ مورد تسهیلات اشتغال زایی به مبلغ یک میلیارد و ۸۱ میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: از این تعداد تسهیلات اشتغال زایی، ۱۳ مورد از محل منابع بانکی و ۱۸ مورد از محل منابع بانکی پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه ۲۸ مجری طرح های اشتغال زایی به بانک های عامل معرفی شده است، افزود: از این تعداد ۲۲ مجری به بانک تجارت معرفی شده و امید است با تسهیل امور بانکی این تعداد نیز موفق به دریافت تسهیلات اشتغال زایی شوند.
صفرخانی یادآور شد: اقدامات لازم برای پرداخت ۱۵ مورد تسهیلات اشتغال زایی نیز از طریق صندوق امداد ولایت انجام شده و به زودی برای مجریان طرح های اشتغال زایی واریز خواهد شد.
رئیس کمیته امداد شهر پرند در به پرداخت تسهیلان قرض الحسنه ودیعه مسکن و کارگشایی، اشاره و بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۳۱ مورد وام قرض الحسنه ودیعه مسکن و کارگشایی با معرفی به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت شده است.
وی افزود: از این تعداد ۱۲۰ مورد وام کارگشایی و ۵۷ مورد وام ودیعه مسکن با هم افزایی بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت شده است.
صفرخانی همچنین به پرداخت پنج مورد وام دانشجویی اشاره کرد و افزود: مبلغ ۲۵ میلیون تومان تسهیلات دانشجویی نیز در هشت ماهه امسال به دانشجویان تحت حمایت پرداخت شده است.
انتهای پیام/

 

ارسال نظرات