خیراندیش مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان یزد از تدریس به ۵۰۰ دانش آموز محروم از سامانه شاد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۹۶۲۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، علی خیراندیش مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان یزد اظهار داشت: ۱۵۰ نفر از دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان یزد آموزش به دانش آموزان محروم از دسترسی به سامانه شاد را بر عهده گرفته اند. آموزش ما از زمان شیوع کرونا آغاز شد و در اردیبهشت ماه با نزدیک شدن به امتحانات ترم شدت یافت.

وی ادامه داد: در زمان تعطیلی پایان سال مدارس نیز هماهنگی‌هایی برای راه اندازی این طرح در مدارس محروم شهرستان‌های دیگر نیز صورت گرفت.

خیراندیش اظهار کرد: با توجه به موج جدید کرونا امکان تدریس حضوری برای کسانی که ثبت نام کرده و آمادگی داشتند فراهم نشد و لذا مجبور شدیم آن‌ها را به صورت تلفنی با خانواده‌های کمتر برخوردار مرتبط کنیم.

وی اذعان داشت: متاسفانه بر طبق آمار رسمی آموزش و پرورش استان ۱۲ هزار دانش آموز یزدی از دسترسی به سامانه شاد محروم هستند فلذا فراهم آوردن امکان آموزش برای این دانش آموزان ضروری است.

مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان یزد: علاوه بر تدریس بحث توزیع لوازم التحریر در مناطق حاشیه شهر یزد نیز مورد توجه بود و در تابستان گذشته توانستیم در حد وسع خود کمکی به دانش آموزان این مناطق بکنیم. در این مسیر از حمایت خیرین یزدی در موکبی که در دهه اول محرم برپا شده بود نیز بهره‌مند شدیم.

خیراندیش تاکید کرد: تاکنون ۱۵۰ نفر برای تدریس به دانش آموزان محروم از تحصیل اعلام آمادگی کرده اند که در صورت تفاهم با آموزش و پرورش این تعداد به ۲۰۰ نفر هم خواهد رسید. همچنین تا کنون قریب به ۵۰۰ دانش آموز یزدی از این دوره‌ها بهره‌مند شدند.
ارسال نظرات