خبرهای داغ:

نماینده اسدآباد با صدور پیامی ترور شهیدهسته‌ای را محکوم کرد

نماینده اسدآباد با صدور پیامی ترور شهیدهسته ای،محسن فخری زاده را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۷۱۱
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰

نماینده اسدآباد با صدور پیامی ترور شهیدهسته‌ای را محکوم کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، کیومرث سرمدی واله نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ترور شهیدهسته‌ای،محسن فخری زاده را محکوم کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ»

شهادت هنر مردان خداست

بار دیگر دست پلید دشمنان همیشه پست و حقیر، لاله‌ای کم نظیر و دانشمندی عالی‌مقام را غرق خون کرد. دولت تروریست آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی بسان خفاشان پلشتی که از نور دانایی می ترسند عمق کینه و حقارتشان را در ترور دانشمندان به نمایش می‌گذارند؛ غافل از این که رهبر کبیر ما فرمودند «بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شوند».

آنان با نگرش تنگ و دنیایی خود گمان خام دارند که اینان را حذف می کنند اما غافلند سالهاست فخری‌زاده خود را فدای کشور و دین و مردمش کرده و آسمانی شده است.

از او عصبانی هستند و بگذارید از عصبانیت بمیرند.

اینجانب شهادت دانشمند برتر و سرامد هسته‌ای دکتر محسن فخری زاده را صمیمانه به محضر رهبری فرزانه و داغدار، خانواده عزیز و گرامی آن شهید بزرگوار، مردم شریف ایران به ویژه نیروهای مسلح و مجموعه وزارت دفاع تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بر تداوم راه نورانیش تاکید می‌کنم و امیدوارم لیاقت عمل به خواسته های بر زمین مانده شهدا به ویژه برنامه‌های علمی این عزیز آسمانی را در عمل پیدا کنیم.

کیومرث سرمدی واله

نماینده مردم شریف اسدآباد در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار