با حضور فرماندهان سپاه حضرت ولیعصر(عج) و به صورت تماس تصویری برگزار شد

جلسه قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء(ص) ویژه جهش تولید در استان خوزستان

مسئول بسیج مهندسین صنعت استان خوزستان بیان داشت که این قرارگاه هماهنگی خوب و رضایت بخشی را با استانداری و سازمان صمت و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان دارد و با تمام انرژی و توان در حال شناسایی و پیگیری و رفع مشکلات تولید کنندگان است.
کد خبر: ۹۲۹۹۷۳۰
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، جلسه‌ی تماس تصویری قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء (جهش تولید) به ریاست جناب سرهنگ حاجتی معاونت  هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) و مهندس خانچی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا مهندس خانچی ضمن خوش آمد گویی به حاضرین در جلسه، هفته بسیج را به همۀ دلاورمردان بسیجی تبریک عرض نمودند و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم و همچنین یاد بسیجی خستگی ناپذیر ، سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای صنعت را گرامی داشتند. بعد از آن به گزارش عملکرد قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا پرداختند.

وی گفت : در حال حاضر مأموریت ما شناسایی و عارضه یابی در چند سطح از کارگاه های راکد و نیمه فعال است و بعد از آن پیگیری در جهت رفع مشکل است دراین خصوص اولویت با کارگاه هایی است که سریعتر به چرخه تولید باز خواهند گشت.

ایشان بیان کردند: که این قرارگاه هماهنگی خوب و رضایت بخشی را با استانداری و سازمان صمت و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان دارد و با تمام انرژی و توان در حال شناسایی و پیگیری و رفع مشکلات تولید کنندگان است.

وی گفت: تاکنون بیشتر مشکلات شناسایی شده و همگی ریشه در داخل کشور دارند و با اهتمام نهادها و ارگان‌ها و دستگاه‌های ذیربط  این مشکلات قابل حل هستند. ایشان از همه فرماندهان درخواست کردند که در طرح صنعت یار همکاری و تلاش خود را بکنند.

در ادامه جلسه معاون محترم هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) گفتند: این قرارگاه می تواند نقش بسزایی در اقتصاد و اشتغال زایی جامعه داشته باشد و همه باید در این باره با جدیت کامل فعالیت کنند و تأکید کردند ما به دنبال تبلیغات نیستیم ، رسالت ما مثل زمان جنگ ایثار و فعالیت شبانه‌روزی است و نتیجه فعالیت‌های ما باید با خروجی قرارگاه مشخص شود.

ایشان اشاره کردند: باید با تولیدکنندگان جلسات تخصصی گرفته شود و رسانه با جدیت برای انعکاس مشکلات آنها ورود کند. سرهنگ حاجتی گفت: بیشتر مشکلات بنگاه های راکد و نیمه فعال از قوانین و عملکرد نامطلوب بانک ها است.

وی گفت: متاسفانه استان خوزستان از نظر اشتغال و بیکاری در رتبه ۲۸ کشور است و این برای استان خوزستان با دارا بودن ظرفیت‌های غنی جای تأسف دارد. جلسات و هماهنگی های خوبی در خصوص همکاری قرارگاه خاتم الانبیا با شرکت نفت و فولاد خوزستان و شرکتهای بزرگ دیگر در استان انجام شده. همینطور از راه اندازی کارگاهی جهت زندانیان آزاد شده خبر دادند.

سرهنگ حاجتی از همه حاضرین خواست که در رزمایش کمکهای مومنانه آذرماه مانند گذشته اهتمام لازم را بورزند و با حضور در صنایع نیمه فعال تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات انان بعمل آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات