خبرهای داغ:
روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی(علیه السلام) اصفهان بیانیه ای را درخصوص شهادت یکی از چهره های برجسته و دانشمند متعهد و پارسای هسته ای کشورمان ، شهید محسن فخری زاده منتشر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۷۳۶
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

õ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا õ (احزاب 23)

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند .

 

بار دیگر دست های آلوده و پنهان تروریست های بزدل ، خبیث و رذل استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی آشکار شد و در اقدامی بزدلانه ، کور و ذلّت بار یکی از چهره های برجسته و دانشمند متعهد و پارسای هسته ای کشورمان ، شهید محسن فخری زاده را به شهادت رساندند .

بی تردید ترور دانشمندان ایرانی ، نمادی آشکار از شکست دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در برابر پیشرفت های علمی ، سیاسی ، دفاعی و... است که آنان را به انتقام جویی از ملّت مقاوم و شهیدپرور ایران اسلامی با این نوع از جنایت های کثیف و دَدمنشانه وارد کرده است . دشمنان کوردل بدانند که با شهادت فخری زاده ها ، هیچ خللی در اراده پولادین ملّت بزرگ ایران در مسیر توسعه و پیشرفت وارد نخواهد شد و انتقامی سخت در انتظار آنان خواهد بود.

پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی ( علیه السلام ) اصفهان ضمن محکوم نمودن این ترور ناجوانمردانه ، شهادت دانشمند انقلابی را به ساحت مقدس صاحب الامر(ارواحنا فداه ) و نائب برحق ایشان ؛ امام خامنه ای (مدظله العالی ) ، خانواده مکرم و همکاران شهید و عموم مردم شهید پرور کشور عزیزمان ایران تسلیت عرض کرده و ضمن تاکید بر لزوم در دستور کار قرار گرفتن مطالبات فرمانده معظم کل قوا درخصوص پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن و همچنین پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه ی بخش هایی که وی بدان ها اشتغال داشت از طرف دست اندرکاران، اعلام می دارد با تجدید میثاق با شهیدان و روحیه ای مضاعف و جهادی در گام دوم انقلاب در راستای حفظ نظام و انقلاب و تحقق آرمان های مقدس جمهوری اسلامی قدمی استوارتر و محکم تر برداشته تا نابودی کفر واستکبار جهانی و رژیم جنایتکار صهیونیستی و انتقام خون شهدای عزیزمان بخصوص سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و شهید محسن فخری زاده انشاءالله.

روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی ( علیه السلام )

ارسال نظرات
پر بیننده ها