خبرهای داغ:

آئین انتخاب پاسدار نمونه استانی سال 98 برگزار شد

با حضور فرمانده سپاه استان سمنان، آئین انتخاب پاسدار نمونه استانی سال 98 برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۹۷۵۰
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آئین ویئو کنفرانس انتخاب پاسداران نمونه استانی گفت: در طول 40 سال اخیر هر جا که کشور ما در برابر دشمنان مقاومت کرده ، دشمنان مجبور به عقب نشینی استراتژیک شده اند.

وی با اشاره به ترور دانشمند هسته ای ایران شهید دکتر فخری زاده افزود: امیدواری مسئولین کشور تصمیماتی اتخاذ کنند تا پاسخ قاطعی به دشمان و عاملان این جنایت داده شود.

سردار دامغانی تصریح کرد: امروز کسانی با تمام وجود پشت ولایت می مانند که اعتقاد کامل به حکم ولی داشته باشند و بصیرت داشته باشند.

او ادامه داد: ایمان، تقوا، اخلاص و عمل صالح از ملاک های انتخاب پاسداران نمونه است .

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این آئین گفت: دوری از سستی و تنبلی، تلاش و اخلاص عمل از مهمترین ویژگی های پاسداران است که همه باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: پاسداران سربازان امام زمان (عج) هستند و لباس سبز شما لباس مقدسی است که باید قدر آن را بدانید.

او ادامه داد: راه نجات ما از ویروس کرونا دعا و نیایش است و همه ی پاسداران باید دعا و نیایش و نماز شب را در برنامه های زندگی خود قرار دهند.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی اظهار داشت: تنها راه نجات کشور ما از مشکلات عمل به اقتصاد مقاومتی و نگاه به داخل کشور است و نباید پیشرفت کشور را در گرو تعامل با دشمنان بدانیم .

منتخبین استانی این آئین به مرحله کشوری انخاب پاسداران نمونه راه یافتند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها