بیانیه بسیج دانشجویی رامسر:

مماشات در برابر آمران و عاملان ترور پدر صنعت هسته‌ای کشور قابل قبول نیست

" هرگونه مماشات در برابر آمران و عاملان این جنایت قابل قبول نبوده و در مقابل ارسال پالس‌های مذاکره ایستادگی خواهیم کرد."
کد خبر: ۹۲۹۹۷۷۰
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، بسیج دانشجویی شهرستان رامسر در پی ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای و دفاعی شهید محسن فخری زاده بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:


بِسْمِ الله قاسِم الجَبارین

ما جوانان و دانشجویان بسیجی شهادت دانشمند ارشد هسته‌ای و ولایی میهن اسلامی، سردار شهید حاج محسن فخری زاده را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، امت شهید پرور و رزمندگان جبهه علم و صنعت تبریک و تسلیت گفته و ضمن محکوم نمودن این اقدام وحشیانه و با هشدار به مسئولینی که با فشار باعث افشا نام دانشمندان بواسطه دسترسی آسان مأموران (جاسوسان) آژانس انرژی اتمی به بهانه مصاحبه شده اند، بیان میداریم که هرگونه مماشات در برابر آمران و عاملان این جنایت قابل قبول نبوده و به شدت در مقابل ارسال پالس‌های مذاکره با پیروزی و روی کار آمدن رئیس جمهور جدید ایالات متحده و گرفتن مواضع منفعلانه برجامی که بعنوان راهبرد اصلی دولتمردان در مخابره تصویری ضعیف از ایران مقتدر به دشمنان است، ایستادگی خواهیم کرد.
 
بی شک ترور ناجوانمردانه و بزدلانه شهید فخری زاده «پدرصنعت هسته ای» ایران اسلامی به دست ایادی استکبار با همکاری مثلث عبری، عربی، آمریکایی به کمک متحدان اروپایی و منافقین، نه تنها پایان راه نیست بلکه سرآغاز جوش و خروش میلیون‌ها جوان مومن، متعهد، جهادگر و انقلابی خواهد شد.

آنچه واضح است طبق وعده الهی، شهادت اجر و پاداش خداوند متعال برای مردان بزرگی است که با سال‌ها مجاهدت مخلصانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین، جان در طبق اخلاص گذاشته اند و دل به معبود داده اند و جز شهادت هیچ پاداشی برازنده خدمات این دانشمند خوشنام هسته ای، موشکی نبود.
 
در پایان ما دانشجویان از سپاه مقتدر و عزیزمان می‌خواهیم، همانگونه که در پاسخ به حملات داعش به اهواز مستقیما عوامل آن را موشک باران کرده و در پاسخ به شهادت سردار دل ها، پایگاه آمریکا در منطقه را شخم زدند، اینک با پاسخ قاطع بر رژیم وحشی صهیونیستی، چنان دردی را بر پیکر پوشالی شان قالب کرده، که تسلای دل آزرده ما باشد. والسلام علی عباد الله الصالحین...
 
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان رامسر
 
انتهای پیام//
ارسال نظرات
پر بیننده ها