امام جمعه رامسر گفت: مسئولان امنیت کشور مراقب تزویر و توطئه نفوذی‌ها باشند و بخشی از گلایه ملت انقلابی و جهادی ایران اسلامی را در این باب مرتفع سازند.
کد خبر: ۹۲۹۹۷۹۱
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام تقی پور امام جمعه رامسر در پی ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده پدر صنعت هسته ای کشور، پیامی صادرکرد. متن پیام به شرح ذیل است:

باسم رب الشهداء و المجاهدین
*وَ لاٰ تَحْسَبَنَّ اَلَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اَللّٰهِ أَمْوٰاتاً بَلْ أَحْیٰاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ* (آل عمران/۱۶۹)
 
فرزندی دیگر از فرزندان با لیاقت اسلام و دانشمندی دیگر از تبار متخصصان متعهد * شهید محسن فخری زاده * آسمانی شد و به خیل عظیم شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی ایران همچون سردار افتخار آفرین * شهید حاج قاسم سلیمانی * پیوست.
 
او را باید بحق از مصادیق واضح تحقق آیه‌ی کریمه‌ی شصتم سوره مبارکه انفال دانست که فرمود:: *"وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ وَآخَرِینَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ یَعْلَمُهُمْ ۚ. وَمَا تُنْفِقُوا مِنْ شَیْءٍ فِی سَبِیلِ اللَّهِ یُوَفَّ إِلَیْکُمْ وَأَنْتُمْ لَا تُظْلَمُونَ"* یعنی ((و در برابر آنان آنچه در قدرت و توان دارید از نیرو [و نفرات و ساز و برگ جنگی]و اسبان ورزیده [برای جنگ]آماده کنید تا به وسیله آن‌ها دشمن خدا و دشمن خودتان ودشمنانی غیر ایشان را که نمی‌شناسید، ولی خدا آنان را می‌شناسد بترسانید؛ و هر چه در راه خدا هزینه کنید، پاداشش به طور کامل به شما داده می‌شود، و مورد ستم قرار نخواهید گرفت.))
 
ان شاالله تعالی روح این دانشمند پارسای گمنام هسته‌ای با محمد و آل محمد همنشین باد و این افتخار بزرگ بر امیرش رهبر انقلاب و بر خاندان و همرزمان و ملتش مبارک باد و ننگ و نفرین ابدی بر قاتلان و طراحان خبیث این جنایت باد.
 
دشمن خواب نیست بنابراین " و *إن اخا الحرب الارق و من نام لم ینم عنه* " (نهج البلاغه/ نامه ۶۲). مرد جنگ بیدار است؛ پس باید آمادگی و بیداری و هوشمندی و چالاکی خود را برای مقابله با دشمن پیوسته حفظ کنیم. شک نکنید که إن شاءالله ما پیروزیم.
 
در پایان لازم است مسئولان امنیت کشور مراقب تزویر و توطئه نفوذی‌ها باشند و بخشی از گلایه ملت انقلابی و جهادی ایران اسلامی را در این باب مرتفع سازند.
 
حسین تقی پور امام جمعه و تولیت مدرسه علمیه المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف شهرستان رامسر
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها