فرماندار تنگستان در پیامی با تسلیت شهادت دکتر محسن فخری زاده گفت: این اقدام تروریستی ، برگ دیگری از اسناد قربانی بودن ایران در مقوله تروریسم است.
کد خبر: ۹۲۹۹۸۰۱
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان،عبدالحسن رفیعی پورفرماندار تنگستان در پیامی با تسلیت شهادت دکتر محسن فخری زاده گفت: این اقدام تروریستی ، برگ دیگری از اسناد قربانی بودن ایران در مقوله تروریسم است.

متن پیام فرماندار تنگستان  به شرح ذیل است:

   بسم رب الشهدا و الصدیقین ترور ناجوانمردانه شهید دکتر محسن فخری زاده معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح توسط دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داد دشمنان ملت ایران نتوانستند اراده این ملت بزرگ را در جنگ اقتصادی و تحریکات نظامی بشکنند.
ستیزه جویی اسکتبار جهانی با نظام اسلامی در قالب ترور فرزندان این سرزمین موضوع تازه ای نیست و این جریان از شهادت دکتر بهشتی تا شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادامه داشته و امروز شهادت دکتر فخری زاده برگ دیگری از اسناد قربانی بودن ایران در مقوله تروریسم است
  اینجانب شهادت مظلومانه دکتر فخری زاده را خدمت رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم آن شهید عزیز و ملت شهیدپرور و همیشه در صحنه ایران تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای این شهید عزیز علو درجات را خواستارم.
 روحش شاد ،یادش گرامی و راهش پررهرو باد .    

 عبدالحسن رفیعی پور
فرماندار شهرستان تنگستان

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات