با قاطعیت با مسببان ترور شهید «فخری زاده» برخورد می‌شود

«ابراهیم رضایی» با تاکید بر برخورد قاطع با قاتلان شهید محسن فخری‌زاده گفت: بدون شک قاتلان تاوان سختی پس می‌دهند و با قاطعیت با مسببان برخورد می‌شود.
کد خبر: ۹۳۰۱۲۴۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، «ابراهیم رضایی» نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی تصویری در فضای مجازی با خبرنگاران با تسلیت شهادت «محسن فخری‌زاده» به دست تروریست‌ها و محکوم کردن این جنایت اظهار داشت: این شهید از دانشمندان هسته‌ای و دفاعی دارای کارنامه درخشانی است که باید بیشتر به جامعه معرفی شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برخورد قاطع با قاتلان شهید محسن فخری‌زاده گفت: بدون شک قاتلان تاوان سختی پس می‌دهند و با قاطعیت با مسببان برخورد می‌شود.
وی با گرامیداشت شهدای اصحاب رسانه در سقوط هواپیمای c- ۱۳۰ ارتش گفت: در این حادثه شهید داریوش شاهینی از خبرنگاران استان بوشهر به شهادت رسید که یاد و خاطره این شهدا گرامی داشته می‌شود.
رضایی، با اشاره به تصویب طرح اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این طرح با حضور مسئولان و کارشناسان و دانشمندان در صحن علنی مجلس با رای بالا تصویب شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، احیا صنعت هسته‌ای و خارج شدن از حالت دکوری را یکی از اهداف تصویب این طرح دانست و تاکید کرد: نظام اسلامی ایران نیاز مبرم به صنعت هسته‌ای صلح‌آمیز دارد چراکه این صنعت در حوزه دارویی، پزشکی، کشاورزی، امنیتی و دیگر حوزه‌های توسعه و پیشرفت نقش مهم و اساسی دارد.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصویب طرح اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها را نخستین پاسخ قاطع به دشمنان ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر تحریم‌ها در حوزه نفتی، بانکی، صادرات و دیگر بخش‌ها برداشته نشود دولت موظف به متوقف کردن پروتکل الحاقی است.
رضایی تحقیق و تفحص در زمینه‌های صنایع کوچک، شهرک‌های صنعتی، نهاده‌های دامی، معادن، حقوق‌های نامتعارف و نجومی را از دیگر فعالیت‌ها دانست.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، توجه به اشتغال و رفع مشکلات محرومان و مستضعفان را یکی دیگر از برنامه‌ها دانست و بیان کرد: در این راستا نشست‌هایی با مسئولان بنیاد مستضعفان و جانبازان انجام و خواستار رفع محرومیت و رسیدگی به محرومان و ایجاد اشتغال جوانان شد.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی توجه به مسئولیت اجتماعی صنایع و شرکت‌های تحت پوشش وزارت نفت نسبت به شهر‌ها و روستا‌های پیرامون این صنایع را یکی دیگر از برنامه‌ها دانست و خاطر نشان کرد: در دفاع از حقوق مسلم مردم استان بوشهر از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با مدیر فاسد و ناکارآمد برخورد می‌شود تصریح کرد: قول می‌دهم از همه ابزار‌های قانونی و نظارتی برای درست شدن فعالیت پتروشیمی‌ها و برخورد با مدیران متخلف، یاغی و قانون‌شکن استفاده می‌شود.
انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری دفاع مقدس
ارسال نظرات