بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان در محکومیت ترور شهید «محسن فخری‌زاده»

بسیج حقوقدانان استان زنجان در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید «محسن فخری زاده» بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۸۰۴
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛متن بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای و دفاعی کشور دکتر محسن فخری‌زاده به دست مزدوران جنایتکار و شقاوت‌پیشه به شهادت رسید. این عنصر علمی کم‌نظیر جان عزیز و گرانبها را به خاطر تلاشهای علمی بزرگ و ماندگار خود، در راه خدا مبذول داشت و مقام والای شهادت، پاداش الهی اوست. دو موضوع مهم را همه‌ی دست‌اندرکاران باید به جِدّ در دستور کار قرار دهند، نخست پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن، و دیگر پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه‌ی بخشهائی که وی بدانها اشتغال داشت. اینجانب به خاندان مکرم او و به جامعه‌ی علمی کشور و به همکاران و شاگردان او در بخشهای گوناگون، شهادت او را تبریک و فقدان او را تسلیت میگویم و علو درجات او را از خداوند مسألت می کنم.

( مقام معظم رهبری(مد ظله العالی))

 

اقدام بزدلانه، پلید و ناجوانمردانه رژیم مجعول و نامشروع صهیونیستی و شیطان بزرگ و دست نشانده های نادان وترسوی آنها، بار دیگر با چیدن گلی از گلهای علم و ادب و انسان دوستی ، موجب اتحاد ایرانیان در عزای از دست دادن دانشمندی بزرگ و خدوم و مخلص گردید.

 

این اقدام پلید، چهره زشت نظام سلطه و استکبار را بار دیگر بر جهانیان نمایان کرد و البته برای وادادگان و دلدادگان داخلی آنها نیز باید درس عبرتی باشد.

 

دشمنان نابخرد علم و ایمان، بدانند که این ترورهای رذیلانه، مانع پیشرفت علم و ایمان نخواهد بود و خون پاک شهیدان وطن، درختان علوم و فنون کشور عزیزمان را بارورتر و تنومندتر خواهد نمود و الگوی بسیاری از جوانان پاک این مرز پر گهر  بوده و خواهد بود.

 

برخی از مسئولان این مملکت نیز باید با تلاش برای رفع مشکلات هموطنان، با تکیه بر توان بومی و همت داخلی و با کنار گذاشتن فروع، و بها دادن به اصول قانون اساسی و حقوق حقه مردم عزیز که صاحبان اصلی کشور و انقلابند، در جهت ایجاد رضایت مندی و کاستن از نارضایتی ها بکوشند، تا ابزار و بهانه ای به دست  دشمنان خارجی ندهند، و بدانند که در رصد دید مردم هستند و مردم عزیز، مسئولان وطن دوست را از خائنین به مردم تشخیص میدهند.

 

اعضای سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان با محکوم نمودن این ترور ناجوانمردانه، شهادت دانشمند بزرگ کشورمان شهید جناب آقای دکتر محسن فخری زاده را ساحت مقدس حضرت صاحب الزمان(عج) و رهبر معظم انقلاب و به خانواده آن شهید معزز و امت شهید پرور ایران ، و هموطنان عزیز، تبریک و تسلیت عرض نموده و از مسئولان مربوطه درخواست دارد که اقدامات لازم برای دستگیری ،محاکمه و به سزای اعمال رساندن عاملان و دست نشانده های این جنایت عظیم، را در اسرع وقت انجام داده و در صورت کوتاهی برخی مسئولان، نیز پاسخ قانونی برای عبرت سایرین معمول دارند.

 

اعضای سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان            

 

                                                                                    

ارسال نظرات