خبرهای داغ:

کسب رتبه سوم دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در دانشگاه های علوم‌پزشکی غیر مراکز استانها

معاون استاندار سمنان گفت: دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شاهرود موفق شد در میان دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقل غیر از مراکز استان‌ها، عنوان سوم کشور را به خود اختصاص دهد
کد خبر: ۹۲۹۹۹۵۲
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
کسب رتبه سوم دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در دانشگاه های علوم‌پزشکی غیر مراکز استانهابه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر رضا چمن در دیدار معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان و هیأت همراه از همکاری و مساعدت مجموعه تیم مدیریتی ارشد استان با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شاهرود تشکر کرد و افزود: صدر رویکرد سازمان بهداشت جهانی در مبارزه با کرونا همانگونه که در روز‌های نخست شیوع کرونا اعلام شد، انسجام سیاسی و وحدت رویه بود که حرف بسیار درستی می‌باشد.
وی با بیان اینکه وقتی آسیب اجتماعی رخ می‌دهد، همه باید دست به دست هم دهند تا مشکل رفع بشود گفت: مشارکت آگاهانه و داوطلبانه‌ی مردم و نظام سلامت کارآمد از دیگر مولفه‌های اعلامی سازمان بهداشت جهانی می‌باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اینکه در استان سمنان خوشبختانه از صدر مدیریت تا ذیل، وحدت و انسجام بسیار خوبی را شاهدیم ادامه داد: ورود بسیار خوب آقای فخری در کسوت فرماندار شاهرود در امر کنترل و مقابله با کرونا بسیار ستودنی و قابل ذکر می‌باشد.
وی با تاکید بر اینکه تلاش کردیم تا در ریز‌ترین تصمیم گیری‌ها با مشارکت مسئولان و مدیران ارشد استان هماهنگ باشیم افزود: بحمدلله با رعایت دستورالعمل‌ها و مشارکت مردم، وضعیت قرمز کرونایی شهرستان شاهرود به نارنجی و وضعیت نارنجی شهرستان میامی به زرد تغییر یافت.
چمن تصریح کرد: بهترین حالت این است که بدترین و بهترین سناریو‌ها را ذکر و ضمن امید داشتن به بهترین سناریو‌ها برای بدترین سناریو نیز برنامه داشته باشیم
وی خاطر نشان کرد: یکی از اقدامات خوب انجام شده در دانشگاه شاهرود این است که هیچگاه تحقیق و پژوهش را فراموش نکرده و در طی این مدت چندین مقاله‌ی ارزشمند در مقابله با کرونا را به جامعه‌ی جهانی ارایه نموده ایم.
جانشین ستاد فرماندهی مقابله با کرونا شهرستان شاهرود اضافه کرد: آنچه امید بخش است، بیمار یابی خوب انجام شده در سطح استان و بویژه حوزه تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود است که حلاوت این امر را نیز چشیدیم.
وی عنوان کرد: حوزه وزارت کشور در همه موارد و بخصوص در بحث مدیریت مقابله با کرونا نهایت همکاری و مساعدت را با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان داشته است.
حبیب‌الله خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز در این دیدار اظهار کرد: به ثبات رسیدن وضعیت کرونا در استان سمنان مرهون تلاش کادر بهداشت و درمان و همراهی مردم مردم نجیب و قانونمدار استان است.
وی افزود: علی رغم تغییر رنگ کرونایی در سطح استان مقرر گردید تا اعمال محدودیت‌ها تا روز جمعه ۱۴ آذر ادامه و از روز شنبه ۱۵ آذر بر اساس رنگ بندی جدید اجرایی گردد.
معاون استاندار سمنان گفت: هدف از این دیدار عرض خدا قوت و خسته نباشید به همکاران پر تلاش کادر بهداشت و درمان و تشکر از زحمات این عزیزان در مقابله با بیماری کرونا می‌باشد.
وی افزود: دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شاهرود موفق شد در میان دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقل غیر از مراکز استان‌ها، عنوان سوم کشور را به خود اختصاص دهد که این موفقیت را به دکتر چمن و همکاران خوبشان تبریک می‌گوییم.
نادر فخری، سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان و فرماندار ویژه سابق شهرستان شاهرود نیز در این دیدار گفت: تدبیر، دلسوزی و تعهد، سه خصیصه ارزشمند و قابل ذکر دکتر چمن، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شاهرود است.
وی با اشاره به اینکه شخصیت ارزشمند و کاریزماتیک دکتر چمن از نقاط قوت وی است افزود: به دکتر چمن و مجموعه‌ی همکاران ایشان خدا قوت می‌گویم و از همکاری تک تک مدیران و مسئولان این دانشگاه با ستاد مدیریت مقابله با کرونا تشکر می‌کنم
ارسال نظرات
پر بیننده ها