رئیس کمیته امداد شهرستان پاکدشت خبر داد:

پرداخت ۴۸ مورد کمک هزینه ازدواج به مددجویان پاکدشتی

رئیس کمیته امداد شهرستان پاکدشت از پرداخت ۴۸ مورد کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت این نهاد در هشت ماهه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۹۹۵۸
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛مجتبی عبدالهی با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت این نهاد،گفت: ۴۸ مورد کمک هزینه بلاعوض ازدواج در قالب کمک هزینه تأمین جهیزیه به نوعروسان ، ازدواج مجدد بانوان سرپرست خانوار و هدیه ازدواج فرزندان ذکور خانواده های تحت حمایت به مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان پرداخت شده است.
وی افزود: از این تعداد ۳۱ مورد کمک هزینه تأمین جهیزیه نوعروس ، سه مورد ازدواج مجدد بانوان سرپرست خانوار و ۱۴ مورد برای هدیه ازدواج فرزندان ذکور خانواده های تحت حمایت است.
عبدالهی با بیان اینکه زمینه مشارکت و همراهی خیران برای پرداخت کمک هزینه ازدواج مددجویان تحت حمایت در این نهاد فراهم است، گفت: خیّرانی که علاقه مند به مشارکت در این امر خیّر هستند می توانند با تعیین نیت کمک به ازدواج مددجویان تحت حمایت،کمک های خود را به صورت نقدی و غیرنقدی به این نهاد در شهرستان پاکدشت اهداء نمایند.
رئیس کمیته امداد شهرستان پاکدشت یادآور شد: خیّران عزیز برای پرداخت وجوهات نقدی خود در این جهت نیز می توانند از طریق واریز به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۳۳۷۵ نزد بانک ملی شعبه پاکدشت اقدام نمایند.
وی کرد: تأمین جهیزیه یکی از مهمترین نیازهای خانواده های دارای فرزند در شرف ازدواج است و از آنجایی که خانواده های تحت حمایت این نهاد برای پرداخت هزینه های ازدواج فرزندان خود با مشکلاتی مواجه هستند خیّران می توانند برای کمک به این گروه از جامعه هدف تحت حمایت یاری رسان این نهاد در شهرستان پاکدشت باشند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات