برنامه ریزی شهرستان ری برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰

جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات خرداد ۱۴۰۰ شهرستان ری ببا حضور فرماندار ویژه شهرستان ری، معاونین فرماندار، بخشداران و روسای ادارات فرمانداری ری برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۹۹۶۸
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات خرداد ۱۴۰۰ گفت: در انتخابات مجلس و میاندوره‌ای مجلس خبرگان سال ۹۸، نرخ مشارکت در شهرستان حدود ٣٣ درصد بود که ضرورت دارد ضمن شناسایی نقاط قوت و ضعف انتخابات گذشته در امور اجرایی، با یک برنامه ریزی دقیق و منسجم ضمن افزایش امید در جامعه، مشارکت سیاسی همه آحاد مردم در انتخابات فراهم شود.

انتخابات یکی از اساسی ترین رویدادهای کشور است و انتخابات ریاست جمهوری از مهمترین آن است و در شهرستان ری نیز بدلیل گستردگی شهرها و روستاها انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهمیت ویژه ای برخوردار است که بایستی زمینه حضور افرادی که بر اساس قانون می توانند به مردم خدمت کنند فراهم شود تا خودشان را در معرض آرای مردم قرار دهند.

انتخابات همیشه پدید آورنده شور و نشاط در کشور است و  در شهرستان ری بالا بردن مشارکت سیاسی، اصل بی طرفی و قانونمداری، زمینه شور و نشاط انتخاباتی را برای سال ۱۴۰۰ فراهم کرد.

تا آخرین روز مسئولیت دولت باید در شهرستان ری شبانه روز به مردم خدمت کنیم بصورتی که مردم خدمات دستگاه های اجرایی را ببینند و احساس کنند که مسئولین به فکرشان هستند و صادقانه خدمت می کنند.

با توجه به شرایط کرونایی و احتمال ادامه این شرایط در ماه های آتی، مسئولین اجرایی و نظارتی انتخابات تمهیدات لازم را برای حفظ سلامت مردم درنظر گیرند و ضمن بررسی و کارشناسی نحوه برگزاری انتخابات در شرایط خاص که در برخی از نقاط دنیا انجام شده، برای انتخابات ۱۴۰۰ نیز برنامه ریزی کنند.

 

ارسال نظرات