خبرهای داغ:
حجت الاسلام جلیلیان:

ترور شهید فخری‌زاده نشانه هراس دشمن از قدرت علمی ایران است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان گفت: شهادت شهید فخری‌زاده نشانه هراس دشمن از قدرت علمی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف است. ۱۳۹۹-۰۹-۰۹
کد خبر: ۹۳۰۰۰۷۵
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در گفتگو با خبرگزای بسیج از کرمانشاه ضمن تسلیت شهادت دانشمند ممتاز عرصه هسته ای، علمی و دفاعی کشورمان شهید محسن فخری زاه به امام عصر ارواحنا فداه و نائب بر حقش امام خامنه ای عزیز و امت ولایت مدار ایران اسلامی، اظهار کرد: بار دیگر دستان پلید و جنایتکار استکبار جهانی، صهیونیسم و دُوَل خالق و پرورش دهنده تروریسم از آستین مزدوران منافق بیرون آمد.

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان افزود: به راستی آنچه مانع رسیدن دشمنان اسلام و ملت بزرگ ایران به اهداف مستکبرانه و ظالمانه ی انهاست همت عالی و حاصل زحمات جهاد علمی شهید محسن فخری زاده و همسنگرانش در این عرصه می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه ادامه داد: آمریکا و اسرائیل و سایر دشمنان مایوس از مقابله با فرزندان غیور این ملت و سردار سلیمانی ها با دلی لرزان و پر از ترس و اضطراب مجبور به انتخاب روش بزدلانه و تکراری خود یعنی اقدام به ترور ناجوانمردانه کردند و جنایتی دیگر را به پرونده سیاه خود افزون نمودند.

حجت الاسلام جلیلیان عنوان کرد: اما آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش و غده سرطانی منطقه واعوان و دست نشانده ها وآمران این جنایت به امید گلوله و ترور، نخواهند توانست که صنعت هسته ای و دفاعی ما را به تعطیلی بکشانند و با یاری خداوند شاگردان و همسنگران این شهید عزیز تلاش های علمی و فنی ایشان را با قوت بیشتر پیگیری نموده و قطعاً نتیجه و حاصل مجاهدت های آنها باعث انزوا و زمین گیر شدن نظام رو به افول سلطه و تنگ شدن محاصره بیشتر رژیم غاصب اسرائیل و قطع شدن نفس های آخر این رژیم جعلی خواهد شد.

 وی در ادامه افزود: از جهت دیگری رزمندگان اسلام و همرزمان شهید بزرگوار، سردار سلیمانی عزیز در زمان مقتضی با پنجه های پولادی و بهره گیری از حاصل زحمات دانشمندان عرصه ی دفاعی انتقام سخت خود را از آمران و عاملان این اقدام وحشیانه خواهند گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: دولتمردان و مسئولین هم بدانند کسانی که دستشان آلوده به خون عزیزان و پاکان و خادمان این ملت باشد به هیچ وجه قابل اعتماد برای مذاکره نبوده و خیرخواه ما نیستند و بهره مندی از ظرفیت های درونی و اعتماد به نفس و همت عالی و شجاعت و تلاش مضاعف و قطع امید بیگانگان که همیشه مورد تاَکید مولی و مراد حکیمان بوده عامل برون رفت و فائق شدن مشکلات کشور است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار