دادستان عمومی و انقلاب تربت‌جام خبر داد:

اعتراف متهمان به قتل مرد ۴۱ ساله تربت‌جامی

علیزاده با اشاره به اعترافمتهمان به قتل مرد ۴۱ ساله تربت‌جامی در بازسازی صحنه جرم تأکید کرد: دستگاه قضایی هیچ‌گونه حاشیه امنی برای مخلان نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت در جامعه قائل نیست.
کد خبر: ۹۳۰۰۰۸۶
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
حمید علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی گفت: یکی از مطالبات به‌حق مردم از دستگاه‌های قضایی، انتظامی، اطلاعاتی و... برقراری امنیت اجتماعی پایدار و برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی بوده که این وظیفه مهم در رأس تکالیف دادستانی است.

وی با اشاره به تشکیل جلسه‌های متعدد پیشگیری از وقوع جرائم خشن افزود: در همین راستا دستور شناسایی اراذل‌واوباش حرفه‌ای، سابقه‌دار و سطح‌بندی، رصد کلیه فعالیت‌ها، دستگیری متهمان، محکومان حرفه‌ای و سابقه‌دار به کلیه ضابطین و همچنین اجازه تیراندازی به مأمورین با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح در برخی از موارد خاص که محکومان و متهمان متواری و حرفه‌ای احتمال تسلیح دارند، با کلیه اختیارات قانونی صادر شد.

وی با تأکید بر این‌که دستگاه قضایی هیچ‌گونه حاشیه امنی برای مخلان نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت در جامعه قائل نیست به قتل اخیر که به دلیل اختلافات خانوادگی رخ داد اشاره و خاطرنشان کرد: به‌محض وقوع درگیری منجر به قتل بلافاصله مأمورین به همراه بازپرس جرائم خشن در محل حاضر و به بررسی صحنه جرم پرداختند و دستورات شناسایی و دستگیری متهمان صادر گردید.

دادستان عمومی و انقلاب تربت‌جام اظهار داشت: خوشبختانه با صدور دستور قاطع قضایی متهمان در کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع جرم، دستگیر و پرونده در شعبه اول بازپرسی مطرح و تحت تحقیقات قضایی و رسیدگی قرار گرفت که در بازسازی صحنه جرم متهمان به قتل مرد ۴۱ ساله تربت‌جامی اعتراف کردند.

علیزاده تأکید کرد: این نوید را به مردم این منطقه مرزی می‌دهم که به‌عنوان خادم آنان در دستگاه قضایی؛ از هرگونه اقدامی در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی پایدار و برخورد قاطع و قانونی با مخلان نظم و امنیت عمومی مضایقه ننمایم و در اجرای وظایف ذاتی و قانونی خود دلگرم به پشتیبانی و همراهی مردم شریف هستم.

وی یادآور: از همه آنان استدعا دارم چنانچه اطلاعاتی از نگهداری سلاح‌های غیرمجاز به‌ویژه افرادی که قصد وقوع جرائم خشن رادارند به دادستانی و نیرو‌های امنیتی گزارش تا با مشارکت و همراهی یکدیگر، مُخلان نظم و امنیت عمومی؛ شناسایی، دستگیر و به جزای اعمال خودشان برسند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار