خبرهای داغ:
معاون کمیته امداد استان قزوین خبر داد:

رشد ۶۳ درصدی مشارکت های مردمی در استان قزوین

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین گفت: طی هشت ماهه امسال مشارکت بیش از ۷۶ میلیارد تومانی مردم نیکوکار استان قزوین در طرح های مختلف کمیته امداد، رشد ۶۳ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم زد.
کد خبر: ۹۳۰۰۱۱۸
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  فرزاد فرهادی بیان کرد: رسالت مهم کمیته امداد رسیدگی به محرومان و نیازمندان از طریق جذب مشارکت اقشار مختلف مردم است.

وی ادامه داد: خوشبختانه کمک های مردمی در سرفصل های مختلف استمرار دارد تا بتوانیم خدمت رسانی به نیازمندان را در ابعاد مختلف زندگی نیازمندان ارتقاء دهیم.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: ارتقای خدمت به محرومان با توجه به مشکلات و موانع موجود در زندگی آنها، نیازمند خدمات گسترده است که چنین خدمت رسانی بدون یاری و همراهی اقشار مختلف مردم امکان پذیر نیست.

وی افزود: برای مشارکت مردم در امر رسیدگی به امور نیازمندان استان طرح های مختلفی تدارک دیده شده است که مردم براساس نیّت خویش کمک های خود را در این طرح ها، اهداء کنند.

فرهادی اعلام کرد: طی هشت ماهه سال جاری مشارکت بیش از ۷۶ میلیارد تومانی مردم نیکوکار استان قزوین در طرح های مختلف کمیته امداد مانند طرح اکرام ایتام و محسنین، زکات، اطعام و افطاری ، طرح اطعام مهدوی و اطعام حسینی، عید قربان ، جشن عاطفه ها و ... رشد ۶۳ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم زد.

وی با اشاره به مشارکت مردمی در طرح های مختلف این نهاد عنوان کرد: در هشت ماه سپری شده از سال جاری مردم نیکوکار استان قزوین بالغ بر پنج میلیارد تومان صدقه ، بیش از سه میلیارد تومان در طرح کوثر (کمک به تهیه جهیزیه نیازمندان)، بیش از ۵۶۵ میلیون تومان در طرح شفاء (کمک به بهداشت و درمان نیازمندان) و ۳۱ میلیون تومان هم در طرح ماعون (کمک به اشتغال نیازمندان) مشارکت کرده اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: عموم مردم نیکوکار برای کمک به نیازمندان استان قزوین می توانند کمک های خود را از طریق شماره گیری کد مهربانی # ۰۲۸*۸۸۷۷* در سرفصلهای مختلف به نیازمندان استان قزوین پرداخت نمایند.

فرهادی یادآورشد: البته در صورتی که فردی بخواهد کمک هایش برای نیازمندان منطقه ای خاص در استان هزینه شود کد تعریف شده آن منطقه را جایگزین کد ۰۲۸خواهد کرد.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها