خبرهای داغ:
دبیر شورای روحانیت و افتاء اهل سنت کرمانشاه:

ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای به شدت محکوم است

دبیر شورای روحانیت و افتاء اهل سنت کرمانشاه در پی به شهادت رسیدن دانشمند هسته‌ای و فرزند غیور انقلاب اسلامی «محسن فخری‌زاده» گفت: ترور ناجوانمردانه و نابخردانه این دانشمند هسته‌ای به شدت محکوم است.
کد خبر: ۹۳۰۰۱۳۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸

ماموستا «عزیز کُردبهمنی» در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار کرد: براساس آموزه های دینی و قوانین حقوق بشر و منشور سازمان ملل، ترور انسان ها به هر بهانه ای و توسط هرکسی محکوم است.

دبیر شورای روحانیت و افتاء کرمانشاه اظهار داشت: محروم کردن انسانها از حق زندگی که خداوند به آنها عطا کرده است، برخلاف تمام موازین و قوانین ادیان آسمانی و بشری است و ترور بدترین نوع محروم کردن مخالفان از حقِ زندگی کردن است.

وی تصریح کرد: زمانی که انسان‌های بی منطق و جبون، راه حلی برای رفع مناقشات خود از طریق مذاکره و گفت و گو ندارند، دست به ترور می زنند چون از روبرو شدن با آنها در میدان گفت و گو و مذاکره بیمناک و هراسناک هستند زیرا یقین دارند که در مذاکره و گفت و گو حتما، شکست مذبوحانه ای خواهند خورد.

ماموستا کُردبهمنی اضافه کرد: ترور ناجوانمردانه و نابخردانه دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده به دست پلید و خبیث دشمنان ایران اسلامی را محکوم می کنیم و از خداوند غفارِ رحیم، برای آن عزیز سفر کرده غفران و رحمت الهی و علو درجات را خواستاریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار