مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه عمار مشهد:

خون شهید فخری زاده ما را به سرنگونی رژیم صهیونیستی نزدیک‎تر می‌کند

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه عمار مشهد بیان داشت: خون شهید فخری زاده ما را به سرنگونی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس نزدیک تر می‌کند.
کد خبر: ۹۳۰۰۲۴۸
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام احمدی در رزمایش بصیرتی در جمع پایوران سپاه ناحیه عمار مشهد گفت: قطعا خون شهیدان اثراتی دارد و خون این باعث تثبیت انقلاب شد.

وی ضمن تبریک و تسلیت فقدان این شهید به ساحت مقدس امام زمان(عج) و محضر رهبر معظم انقلاب اعلام کرد: شهید فخری زاده یکی از عناصر علمی و فردی برجسته و انقلابی بود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه عمار افزود: ایشان همچون مجاهدی گمنام بود که فعالیت بسیاری در زمینه‌های علمی داشت.

وی اظهار کرد: رتبه و ارزش بالای ایشان را مستکبران بهتر از ما می‌دانستند، لذا ما ایشان را نمی‌شناختیم، اما رژیم صهیونیستی بار‌ها ایشان را تهدید به ترور کرده بود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه عمار بیان کرد: اگر چه که شهادت آرزوی مردان خداست و یکی از آرزو‌های انسان‌های بزرگ است و این شهید والا مقام به این درجه رسیدند، اما این حادثه فاجعه‌ای بزرگ برای ملت ایران محسوب می‌شود.

احمدی گفت: این ترور در حالی اتفاق افتاد که مسئولین صحبت مذاکره و تعامل با آمریکا را دارند. این نشان می‌دهد که دشمن، دشمن است و ما نباید به آن‌ها امید داشته باشیم.

وی گفت: باید دلایل و عوامل این اتفاق بررسی شود تا نقش نفوذ و نفوذی‌ها مشخص شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عمار با بیان اینکه طبق صحبت مقام معظم رهبری باید عزم جدی در مطالبه انتقام از عاملان را داشته باشیم، خاطر نشان کرد: این شهید راه را مشخص کردند و باید با تمام توان راه و مسیر را ادامه داد.

وی ادامه داد: خون این شهید باعث تثبیت انقلاب شد و برای دشمن خفت و خواری مضاعف آورد.

احمدی در پایان افزود: همچون خون شهید سلیمانی که باعث شد آمریکا از منطقه بیرون رود، خون این شهید نیز باعث سرنگونی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها