مدیر بسیج جامعه پزشکی آمل در گفت و گو با بسیج مطرح کرد

بسیج محلات پیشتاز در قطع زنجیره انتقال کرونا

مدیر بسیج جامعه پزشکی آمل به به نقش مهم بسیج محلات و مساجد در  طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: در این طرح بزرگ بسیج محله مرکز مناسبی برای رفع نیاز بیماران و کمک کار حوزه بهداشتی هستند.
کد خبر: ۹۳۰۰۳۳۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
عباس اقوامی آملی پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در آمل  با اشاره به نقش مهم بسیج محلات و مساجد در  طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و  گفت: این طرح که از اول آذر در آمل در حال برگزاری است که در این طرح بزرگ بسیج محله مرکز مناسبی برای رفع نیاز نیازمندان، محرومین و بیماران و نیز کمک کار حوزه بهداشتی هستند.

مدیر بسیج جامعه پزشکی  سپاه آمل هدف اصلی اجرای این طرح را قطع زنجیره انتقال کرونا برشمرد و افزود: هدف این است فردی که در منزل قرنطینه شده از منزل بیرون نرود تا به بهبودی کامل برسد، ممکن است نیاز به پزشک داشته باشد که در این صورت پزشک به او مراجعه می‌کند، یا اگر نیاز به دارو داشته باشد پزشک برای او دارو تجویز می‌کند و داروی او را نیز فعالین بسیجی تهیه می‌کنند تا او مجبور به خروج از منزل نشود. همچنین اگر فردی از نظر مادی و اقتصادی مشکل داشته و به کمک نیاز داشته باشد مورد حمایت و کمک قرار می‌گیرد.

 دبیر قرارگاه طرح تکمیلی مبارزه با کرونا سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه آمل در ادامه گفت: در طی ۱۰ ماه گذشته بسیجیان سپاه آمل پشتیبانی خوبی را از کادر درمان و شهروندان داشتند.

مدیر بسیج جامعه پزشکی وسلامت سپاه آمل به کارگاه‌های تولید اقلام بهداشتی اشاره و اضافه کرد: کارگاه‌هایی که تا پاسی از شب برای امداد و پشتیبانی از کادر درمان وشهروندان توسط گروه‌های بسیج مردمی فعال بود و امروز هم گروه‌های جهادی بعنوان قوت قلبی برای کادر بهداشت ودرمان ومردم عزیزمان نقش آفرینی می‌کنند؛ که این اقدام قابل تحسین باید استمراریابد.

دبیر قرارگاه حاج  قاسم سلیمانی سپاه آمل با تصریح بر اینکه بسیجیان  امروز وضعیت قرمز شهرستان آمل را همانند میدان جنگ تلقی می‌کنند، خاطرنشان کرد:  در شرایط کنونی که در بحران قرار داریم، وظیفه سنگین این نبرد بردوش بسیج و کادر درمانی وبهداشتی است. ویقینا هر آنچه که بتوانیم باری از نگرانی و دغدغه‌های کادر بهداشت درمان وشهروندان را بکاهد؛ با تمام توان انجام خواهیم داد.

اقوامی در پایان تاکید کرد:  یقین داریم با ظرفیتی که در بسیج، خیرین و فعالان اجتماعی است از این شرایط عبور خواهیم کرد.

انتهای یپام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار