مدیر بسیج جامعه پزشکی سپاه آمل مطرح کرد

نقش آفرینی سپاه وبسیج در مقابله با کرونا

مدیر بسیج جامعه پزشکی سپاه آمل با اشاره به نقش آفرینی سپاه وبسیج در مقابله با کرونا گفت:مجموعه سپاه و بسیج در تمامی شرایط با برخورداری از آمادگی مطلوب موفقیت‌هایی را برای جامعه به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۹۳۸۷۱۰۶
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

نقش آفرینی سپاه وبسیج در مقابله با کرونا

خبرگزاری بسیج،عباس اقوامی آملی در حاشیه مانور پدافند غیرعامل در گفت و گو با خبرنگار بسیج در آمل  درخصوص نقش سپاه وبسیج در بحران‌ها گفت: مجموعه سپاه و بسیج در تمامی شرایط با برخورداری از آمادگی مطلوب موفقیت‌هایی را برای جامعه به ارمغان آوردند.

مدیر بسیج جامعه پزشکی سپاه آمل افزود:بسیج جامعه پزشکی وسلامت سپاه بعنوان یکی از اعضاء قرارگاه پدافند زیستی ماموریت مشخص و وظیفه خطیری بر عهده دارد و به فضل الهی و حمایت خیرین و مشارکت بسیجیان حوزه جغرافیایی امدادی و سلامت در دوسال اخیر که شهرستان آمل درگیر ویروس کرونا می‌باشد در عرصه‌های متعددی نقش آفرینی تاثیر گذار و هدفمند داشته و نشان داده شد آمادگی صد در صدی دراین بسیج وجود دارد.

عضو قرارگاه پدافند زیستی سپاه آمل با توجه به اهمیت ویژه موضوع پدافند غیر عامل دراین باره گفت:
در بسیج جامعه پزشکی معتقد هستیم تمرین از ضروریات آموزش است که دراین راستا با توجه به حساسیت این موضوع استفاده از رهنمود‌های رهبر عزیزمان، ولی امر مسلمین را برای شناخت کامل از ابعاد مختلف پدافند غیرعامل و اتخاذ تمهیداتی برای آن را فصل الخطاب میدانیم تا در مرز آمادگی کامل قرار داشته باشیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها