سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ خطاب به بسیجیان گفت: دفاع از حریم مقدس انقلاب اسلامی و ولایت مطلقه فقیه، مهم‌ترین رسالت ما بسیجیان است.
کد خبر: ۹۳۰۰۳۷۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در پیامی به بسیجیان تهران بزرگ نوشت: تحقق اهداف و آرمان انقلاب که مقام عظمای ولایت در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند یعنی زمینه‌سازی طلوع خورشید ولایت عظما و تمدن نوین اسلامی نیازمند تلاش درونی، جهاد درونی و خودسازی است.

در این پیام آمده است: خداوند باری‌تعالی را سپاس گذارم که فرصت دیگری برای خدمت هرچه بیشتر به ملت عزیزمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را در سنگری دیگر به این بنده حقیر و کمترین عنایت فرمود. خدمت به مردم و دفاع از حریم مقدس انقلاب اسلامی و ولایت مطلقه فقیه مهم‌ترین رسالت ما بسیجیان و پاسداران و آحاد مردم است که خود بزرگ‌ترین جهاد فی سبیل الله محسوب می‌شود.

در ادامه این پیام تصریح شده است: قدم نهادن در مسیر رشد و اعتلای این نظام مقدس و بالندگی روزافزون انقلاب اسلامی که امروزه بسیاری از ملت‌های آزاده و مسلمان نیز این تفکر را برای خویش و سعادتمندی خود انتخاب نمودند و تحقق اهداف و آرمان انقلاب که مقام عظمای ولایت در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند یعنی زمینه‌سازی طلوع خورشید ولایت عظما و تمدن نوین اسلامی نیازمند تلاش درونی، جهاد درونی، و خودسازی است که رهبر عزیزمان در منزل شهید سپهبد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی فرمودند «حاج قاسم در جهاد برونی موفق بود و علتش این بود که او در جهاد درونی ابتدا موفق بود» لذا معظم له در بیانه گام دوم، اول به موضوع خودسازی و سپس به جامعه پردازی و تمدن سازی اشاره می‌فرمایند.

همچنین در این پیام اظهار امیدواری شده است با عنایت خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیاده‌سازی تمام منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و البته به ‌واسطه حضور و پشتیبانی همه بسیجیان که در نهایت اخلاص، پای‌کار ولایت و انقلاب و ملت شریف و عزتمند ایران هستند؛ شاهد ارتقا روز افزون در مؤلفه‌های رشد، تعالی، بصیرت، اقتدار و بالندگی سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ باشیم.

ارسال نظرات