خبرهای داغ:
دفتر نمایندگی ولی فقیه حوزه امامزاده سیدمعصوم ع. بسیج شهرستان قم بیانیه‌ای در پی ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای و دفاعی شهید محسن فخری زاده صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۰۰۴۰۳
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،  در متن بیانیه آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

خطاب به تویی که نمی‌شناختمت

خبر ترور ناجوانمردانه‌ات را شنیدیم و افسوس خوردیم که چرا به قدر بدخواهان میهن‌مان تو را نمی‌شناختیم. کمی دیر شده، ولی به پاس یک عمر تلاش علمی بی‌منت و بی‌نام و نشان برای اقتدار کشور عزیزمان ایران، به تو افتخار می‌کنیم.
انقلاب اسلامی مفتخر است که در طول حیات چهل و دوساله خود، آن چنان آسایش را از چشم دشمنان اسلام ربوده و آن چنان مردان بزرگی را در مکتب پیر جماران، امام خمینی ره پرورش داده که دشمنان پست را به استیصال کشانده است. بطوری که هر از چند گاهی، دست به انجام عملیات مذبوحانه و کور ترروریستی زده و شخصیت‌های مختلف نظامی، علمی، پژوهشی و فرهنگی را هدف قرار داده اند. پرورش و تقدیم شهدای بزرگ و والامقام، مهم‌ترین نشانه حقانیت انقلاب و مؤید درستی راهی است که جمهوری اسلامی در پیش گرفته است. دشمنان مادی گرای ما معنای شهادت و برکت خون شهید را نمی‌فهمند، جریان شیطانی صهیونیزم، نمیداند که «.. بل احیا عند ربهم یرزقون» (آل عمران/آیه ۱۶۹) به چه معناست. آن کس که بزرگترین دارائی خود، یعنی جان خویش را با خداوند معامله کند، قدم در راه تحقق اراده‌های الهی بر زمین نهاده است و خود خداوندمتعال ضامن به ثمر رسیدن اهداف اوست. همانگونه که در طول این سالیان بار‌ها و بار‌ها به تجربه اثبات شده است، ترور و به شهادت رساندن فرزندان این انقلاب، نه تنها خللی در حرکت عظیم این ملت ایجاد نکرده بلکه باعث سرعت بخشیدن به این نهضت نورانی شده است.

انتهای پیام/م/فرزانه
ارسال نظرات
پر بیننده ها