رئیس کمیته امداد شهرستان ری خبر داد:

مردم شهرستان ری بیش از یک میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند

رئیس کمیته امداد شهرستان ری از پرداخت یک میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان صدقه در هشت ماهه سال جاری توسط مردم این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۰۴۱۸
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ ابراهیم ذوالفقاریان با ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در خصوص تهیه لوازم کمک آموزشی الکترونیکی برای دانش آموزان تحت حمایت، گفت: یکی از برنامه های مهم این نهاد با توجه به عدم امکان حضور دانش آموزان در مدارس به علت محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا فراهم کردن زمینۀ بهره مندی تمامی دانش آموزان تحت حمایت از آموزش غیر حضوری است.
وی افزود: درهمین جهت تاکنون با مشارکت حامیان طرح اکرام ایتام و خیّران ۵۰ دستگاه تبلت تهیه و میان دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ری توزیع شده است.
ذوالفقاریان به توزیع ۲۰۰ تبلت میان خانواده های نیازمند توسط مرکز نیکوکاری طلایه داران ظهور اشاره کرد و گفت: از این تعداد تبلت نیز ۵۰ دستگاه تبلت میان فرزندان دانش آموز خانواده های تحت حمایت این نهاد توزیع شده است.
رئیس کمیته امداد شهرستان ری در ادامه با بیان اینکه هم اکنون ۲۶ هزار و ۵۰ صندوق صدقه در سطح این شهرستان وجود دارد، گفت: از این تعداد ۲۵ هزار صندوق کوچک در اختیار مشترکین خانگی و بقیه در قالب صندوق بزرگ و متوسط در معابر،ادارات، مجتمع های تجاری و مراکز آموزشی نصب شده است.
وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون مردم شهرستان ری بیش از یک میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان میلیون تومان از طریق این صنادیق به نیازمندان تحت حمایت کمک کرده اند.
ذوالفقاریان یادآور شد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا،رعایت پروتکل های بهداشتی و تسهیل در تخلیه صنادیق ،کارکنان حوزه توسعه مشارکت های مردمی این نهاد در شهرستان ری در بخش جمع آوری صندوق های صدقات کوچک از طریق شیوه نوین و با استفاده از دستگاه های پوز اندرویدی اقدام می نمایند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار