خبرهای داغ:
سرگردطالبی فرمانده ناحیه خفر گفت: با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) ناحیه مقاومت بسیج سپاه خفر انبار روغن مایع خوراکی، با ارزش بیش از ۴۵۰ میلیون ریال، کشف شد.
کد خبر: ۹۳۰۰۴۸۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرگردطالبی فرمانده ناحیه خفر گفت: با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان عج ناحیه مقاومت بسیج سپاه خفر انبار روغن مایع خوراکی، با ارزش بیش از ۴۵۰ میلیون ریال، کشف شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خفر با اعلام این خبر، افزود: شبکه اطلاعاتی بسیج و سپاه آن شهرستان با توجه به راه اندازی قرارگاه 17 ربیع به منظور جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب، در برخورد با تضییع کنندگان حقوق عامه مردم، انبار روغن خوراکی در این شهرستان را شناسایی و برخورد کردند.
به گفته وی، ۱۴۰۴بطری یک لیتری، ۱۷۷۶بطری یک و نیم لیتری، ۱۶بطری چهار لیتری، جمعا۳۱۹۷بطری به میزان ۴۲۰۰لیتربه ارزش بیش از ۴۵۰میلیون ریال، عنوان داشت.که این روغن ها باهماهنگی مراجع مربوطه تحت نظارت سپاه وبسیج بین مردم باقیمت مصوب توزیع می شود.

طالبی در پایان از مردم فهیم درخواست می شود که هرگونه انبار مشکوک و یا اجناس احتکاری مورد روئیت خود را به شماره 114 و یا+989033866536 اطلاعات سپاه خبر دهند تا با هماهنگی با متولیان قانونی برخوردهای لازم با سودجویان صورت پذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها