خبرهای داغ:

بسیج یک مجموعه مردمی است‌

رییس بسیج ادارات استان سمنان گفت: بسیج یک مجموعه مردمی است و‌ فعالیت بسیجیان دلی و خالصانه انجام می شود
کد خبر: ۹۳۰۰۴۹۳
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸
به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج استان سمنان، مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان با مهدی جمال مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از برنامه‌های پایگاه مقاومت بسیج آن اداره گفت: سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان با همکاری ارگان‌های اجرایی در استان در هفته بسیج برنامه‌های مختلفی در راستای خدمت رسانی به مردم انجام داده است. به طور نمونه یکی از بارزترین این برنامه‌ها در هفته بسیج برگزاری میز خدمت جهت رفع معظلات و مشکلات ساکنین مسکن مهر در سراسر استان بوده است.
وی ادامه داد: انشاا... با پیگیری‌های انجام شده به زودی ساکنین مسکن مهر در خصوص مباحث مالکیتی و سند با توجه به پیگیری‌های انجام شده در میز خدمت مشکلی نخواهند داشت و تمام موضوعات با همکاری مسولین مرتفع خواهد شد. ما هر چه در توان داریم در جهت خدمتگذاری به مردم باید به عرصه نمایش بگذاریم و در این راه دست یاری به سوی تمامی کسانی که دغدغه برطرف نمودن مشکلات را دارند دراز خواهیم کرد. مجموعه بسیج یک مجموعه مردمی و انجام کار در آن به صورت قلبی و دلی است.
دهرویه همچنین از اعلام آمادگی سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان در جهت همکاری با اداره کل میراث فرهنگی خبر داد و افزود: مجموعه بسیج ادارات با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های موجود در مجموعه سپاه این آمادگی را دارد تا در مرمت و احیای بافت قدیمی در استان اقدامات لازم را انجام تا از میراث تاریخی در استان به خوبی و به نحو شایسته حفاظت گردد.
وی افزود: البته در این مسیر با ارگان‌های مختلف در جهت ساخت و ساز و انجام پروژه‌های محرومیت زدایی تفاهم نامه‌هایی نوشته شده و در اسرع وقت به صورت جدی وارد فاز عملیاتی خواهد شد.
مسول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان همچنین در خصوص فعالیت این سازمان در بحث رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه نیز خاطر نشان ساخت: رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه که یکی از مطالبات رهبری در ایام کرونا نیز محسوب میشود در استان سمنان به خوبی مورد استقبال قرار گرفت و خدمات قابل توجهی از طریق کارمندان دستگاه‌های اجرایی با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده به مردم و اقشار نیازمند و آسیب دیده اهدا گردید که بسته‌های معیشتی و تهیه اقلام جهیزیه برای زوج‌های جوان نمونه‌هایی از آن دست اقدامات خداپسندانه می‌باشد.
وی ادامه داد: متاسفانه یکی از مشکلات اساسی در کشور بحث توزیع عادلانه اقلام می‌باشد که در این موضوع با ضعف‌هایی مواجه هستیم. باید در بسیاری از موارد از ظرفیت بسیج به خصوص در بحث توزیع اقلام ضروری در مناطق محروم و کم برخوردار استفاده نمود. خدمت به مردم باید اتفاق بیفتد تا مردم آن را لمس نمایند.
مرتضی دهرویه خاطر نشان ساخت:با مطالبه گری بسیج ادارات در بسیاری از موضوعات کمتر از ۲۴ ساعت مشکلات و بسیاری از موارد مردم در مناطق محروم برطرف شده است. سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان آمادگی خود برای کمک به مدیران کل در جهت حل مشکلات آن مجموعه در راستای خدمت به مردم را در هر برهه از زمان اعلام نموده است و از هیچ کمکی دریغ نخواد کرد.
در ادامه این دیدار مهدی جمال مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان ضمن تبریک و درود و سلام بر امام و شهدا و آرزوی سلامتی برای رهبری گفت: ما باید در جهت رفع موانع کشور قدم برداریم وموانع کشور هر چه سریع‌تر رفع کنیم تا ذره‌ای از آرمان هایمان خدشه دار نشود.
وی ادامه داد: همه ما به خوبی میدانیم که باید از ظرفیت بسیج در تقویت بنیه جامعه به صورت مستقیم و غیر مستقیم استفاده نمود. اداره کل میراث فرهنگی در خدمت رسانی به مردم سعی کرده تا پیشتاز باشد. در حال حاضر بیش از ۷۰ کارگاه فعال مرمت در استان در حال فعالیت می‌باشند. تلاش ما این است در روز‌ها و آینده‌ای نزدیک فعالیت بیشتری انجام دهیم.
مهدی جمال همچنین خاطر نشان ساخت: صنایع دستی به طور قطع و یقین مهمترین موضوع در بحث اقتصاد مقاومتی است.
رسالت اصلی ما در خدمت مردم و بسیج بودن است. ما باید در جهت رفع مشکلات حوزه صنایع دستی اقدامات مناسبی انجام دهیم تا مشکلات مرتفع گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها