خبرهای داغ:
مسئول دارالقرآن سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

اعلام نفرات برتر مسابقات نیمه نهایی قرآن سپاه استان همدان

مسئول دارالقرآن سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: نفرات برتر سی و نهمین دوره از مسابقات نیمه نهایی قرآن سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان مشخص شد.
کد خبر: ۹۳۰۰۵۸۴
|
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

اعلام نفرات برتر مسابقات نیمه نهایی قرآن سپاه استان همدانحامد حمیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری سی و نهمین دوره از مسابقات نیمه نهایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان اظهار داشت: این دوره از مسابقات در سه رشته قرائت، ترتیل و اذان برگزار شد.

وی با اشاره به نفرات برتر این دوره از مسابقات نیمه نهایی قرآن در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: در رشته تحقیق در بخش کارکنان مهدی عبدالملکی از تیپ ۳۲، سیدمجید حسینی از ستاد و مصطفی خرم‌‌آبادی از ناحیه نهاوند به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

مسئول دارالقرآن سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: در رشته تحقیق در بخش سربازان نیز سیدمحمدحسین موسوی از ناحیه کبودراهنگ، مسعود شریعتمداری از ناحیه تویسرکان و بابک امامی از ستاد نفرات اول تا سوم این رشته شدند.

وی اضافه کرد: در رشته ترتیل در بخش پایوران نیز حسین اولادیان از تیپ ۳۲ و علی فاضلی به طور مشترک نفرات اول، علی جعفری‌زادگان از کبودراهنگ نفر دوم و مهدی آبی نفر سوم شدند.

حمیدی افزود: در بخش سربازان نیز جلیل رحمانی از ستاد و احمد بیات از ناحیه همدان به ترتیب اول و دوم شدند.

وی یادآور شد: در بخش اذان پایوران، رسول احمدی از ملایر رتبه اول، مهدی مرادی منظور از اسدآباد رتبه دوم و مهدی روشن‌خاص رتبه سوم را کسب کرد و در بخش سربازان نیز صادق عباسی موفق به کسب رتبه اول این دوره از مسابقات شد.

مسئول دارالقرآن سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: نفرات برتر این دوره به مسابقات نهایی کشوری که در اسفند ماه برگزار می‌شود، راه یافتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات