خبرهای داغ:
گرگان- فرماندار گرگان از پلمب ۶۱ واحد صنفی در گرگان خبرداد.
کد خبر: ۹۳۰۰۶۷۱
|
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ محمد حمیدی اظهارکرد: طی ۱۲ روز گذشته و با آغاز اجرای طرح تعطیلی مشاغل گرو دو، سه و چهار، ۶١ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و پذیرش مشتری در واحد صنفی خود پلمب شدند.

وی افزود: در ١٢ روز گذشته بیش از ٢٧ هزار و ٨۵٠ بازرسی از واحدهای صنفی در سطح شهرستان گرگان صورت گرفته که در این بازرسی به هزار و ٨١٢ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی تذکر داده شده و همچنین ۶١ مورد هم پلمب شده است.

حمیدی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای واحدهای صنفی الزامی است، ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا اصناف گرگان ملزم به رعایت پروتکل بهداشتی هستند.

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه کار نظارت و بازرسی بر بازار این شهرستان تشدید می‌یابد، اظهار کرد: اکیپ های متشکل از فرمانداری، شبکه بهداشت، اماکن، اتاق اصناف و اداره صنعت معدن و تجارت کار بازرسی از اصناف را در شهرستان بر عهده دارند و در صورت مشاهده رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی فروشگاه های بزرگ و کوچک پلمب خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه تخلف و یا عدم رعایت نکردن پروتکل بهداشتی از سوی اصناف می‌توانند با شماره‌ ١٩٠ تماس حاصل کنند و این شبکه ظرف مدت ۴٨ ساعت با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها