دبیر قرارگاه جهادی شهید سلیمانی تربت حیدریه عنوان کرد؛
محمود اشرف زاده گفت: در دهمین مرحله کمک‌های مومنان امروز ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۳۰۰۷۴۳
|
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
 محمود اشرف زاده صبح امروز در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ اظهار داشت: مردم و خیرین تربت حیدریه در نخستین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه همچون عرصه مقابله با ویروس کرونا خوش درخشیدند و همدلی مردم، گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی، خیران و نهاد‌های اجرایی این شهرستان برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا در این ایام تحسین‌برانگیز بود.
 
وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۴۰۰ بسته کمک معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان تربت حیدریه توزیع شده، افزود: در دهمین مرحله کمک‌های مومنانه و به همت خیرین قرارگاه جهادی شهید سلیمانی امروز ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع می‌شود.
 
دبیر قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی خاطر نشان کرد: گروه‌های جهادی و هیئتی از ابتدای شیوع کرونا در این منطقه کنار مدافعان سلامت حضور یافتند و با ضدعفونی معابر و منازل بیماران مبتلا و همچنین توزیع بسته‌های کمک معیشتی و بهداشتی نقش آفرینی کردند.
 
توزیع چهار هزار ماسک در رزمایش امر به معروف همچنین امروز که با محوریت رزمایش امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده، چهار هزار ماسک رایگان توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان تربت حیدریه بین مردم در حال توزیع است.
 
در این برنامه بسیجیان پایگاه‌های مقاومت با استقرار در خیابان‌های اصلی ضمن توصیه به مردم برای رعایت مسایل بهداشتی و فاصله فیزیکی از آنان می‌خواهند که تنها برای ضرورت از منزل خارج شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها