قدرداني رئيس پليس استان مركزي از همراهي مردم و اصناف در رعايت محدوديت هاي كرونايي

فرمانده انتظامي استان با قدرداني از همراهي بسيار مطلوب مردم و اصناف در رعايت محدوديت هاي اعلام شده ازسوي ستاد ملي مقابله با كرونا در استان گفت:‌ 2475 خودرو به دليل عدم رعايت محدوديت هاي ترافيكي اعمال قانون شدند
کد خبر: ۹۳۰۰۸۲۰
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛سردار "حسن مفخمي شهرستاني" در حاشيه بازديد از نحوه اجراي محدوديت هاي ترافيكي در ميدان صنعت شهرستان اراك در گفت و گو با خبرنگاران بيان داشت: بر اساس مصوبات ستاد ملي مقابله با كرونا ، در دو حوزه ماموريتي كنترل تردد خودروها و نظارت بر اصناف براي نيروی انتظامي وظايفي محول شد.

وي با بيان اينكه مهم ترين رويكرد پليس در اجرا و نظارت بر اين محدوديت ها بر محوريت اقناع سازي افكار عمومي برنامه ريزي شد، ادامه داد: از نخستين روز اجراي اين محدوديت ها و به منظور نظارت و كنترل ترددهاي خودرويي،‌ نيروهاي پليس راه و راهور در 26 نقطه در سطح استان مستقر شدند و بر اساس قانون تعداد 1774 خودرو به مبلغ 200 هزار تومان اعمال قانون شدند.

فرمانده انتظامي استان مركزي افزود: با توجه به شيوع بيماري كرونا در شهرستان هاي استان، تعداد 149 مورد اعمال قانون 500 هزار توماني و 552 مورد اعمال قانوني يك ميليون توماني براي رانندگان خودروهايي كه به تذكرات و اطلاع رساني هاي انجام شده در رعايت محدوديت ها بي توجه بودند نيز صادر شد.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح كرد:‌ در رويكرد اقناع سازي نيز بالغ بر 4469 تذكر لساني به رانندگان خودروها در رعايت محدوديت ها و پروتكل هاي بهداشتي از سوي كاركنان پليس ارائه شد و تعداد 3086 دستگاه خودروي غيربومي نيز از ورودهاي محورهاي مواصلاتي استان عودت داده شدند.

سردار مفخمي شهرستاني افزود: با توجه به محدوديت هاي ترافيكي از ساعت 21 تا 4 صبح نيز براي 2781 راننده و مالك خودرو كه ترددهايي غيرقانوني داشتند از طريق سامانه هاي پيامكي اطلاع رساني و تذكرات لازم داده شد.

وي با اشاره به حوزه ديگر مسئوليتي پليس در نظارت بر اماكن عمومي و اصناف گفت:‌ با همكاري تيم هاي مشترك پليس،‌ علوم پزشكي و اصناف؛ مصوبات اعلامي بر نوع و نحوه فعاليت هاي واحدهاي صنفي نيز در اين مرحله از اجراي طرح با جديت دنبال شد و تعداد 8090 تذكر به صاحبان اماكن عمومي در رعايت مصوبات اعلامي ارائه شد و تعداد 627 واحدي صنفي به توجه نيز پلمب شدند.

فرمانده انتظامي استان مركزي در پايان از همراهي خوب مردم، اصناف، رسانه و تلاش هاي شبانه روزي كاركنان در شرايط نامساعد جوي قدرداني و خاطر نشان كرد:‌ خدمتگزاري به مردم در حوزه سلامت و امنيت توفيقي براي كاركنان ناجاست و شرايط سخت و وضعيت هاي جوي نيز هيچ گونه تاثير در نوع ارائه خدمات پليس نخواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات