خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) خبر داد:
آئین انعقاد تفاهمنامه نظارت و بازرسی از واحد های صنفی با استفاده از ظرفیت بسیج با حضور مدیر کل سازمان صمت استان و معاون هماهنگ کننده سپاه استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۰۹۴۴
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ؛ سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه ویدئو کنفرانس آئین انعقاد تفاهمنامه نظارت و بازرسی از واحد های صنفی با استفاده از ظرفیت بسیج با اشاره به فعالیت های سپاه در ایام شیوع کرونا در استان گفت: در طرح شهید سلیمانی که با رویکرد محله محوری و توسعه پیشگیری از کرونا ایجاد شده بیش از 60 تیم نظارتی فعالیت می کنند.

وی افزود: اصناف در طول 40 سال اخیر نقش مهمی در کشور داشته اند و امروز نیز که کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد می توانند نقش مهمی را در کنترل بازار داشته باشند.

سرهنگ خالقیان تصریح کرد: در طرح نظارت وبازرسی از واحد های صنفی با استفاده از ظرفیت بسیج نظارت از واحد های صنفی انجام می شود و امیدواریم بتوانیم همه با هم به حل مشکلات مردم کمک کنیم .

تشنه دل رئیس سازمان صمت استان در این جلسه گفت: بسیج ظرفیت بسیار خوبی است که با همکاری با سازمان صمت می توانیم نظارت خوبی بر اصناف داشته باشیم.

وی افزود: همه باید در طرح نظارت و بازرسی بر اصناف همکاری داشته باشند و به طور جدی در اجرای صحیح این طرح عمل کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها